ورزشی

بادیگارد مسی کیست؟

بادیگارد مسی کیست؟

بادیگارد مسی کیست؟

بادیگارد مسی کیست؟در دنیای ورزش، چهره های خاصی جلب توجه می کنند که از مرزهای بازی فراتر می رود. لیونل مسی. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، بدون شک در این دسته قرار می گیرد. با این حال، اخیراً فقط مهارت های خیره کننده مسی و بازی مسحورکننده در زمین نیست که تخیل عمومی را به خود جلب می کند. این محافظ اسرارآمیز او، یاسین چئوکو، است که به خودی خود تبدیل به حسی شد.

<yoastmark class=

بادیگارد مسی کیست؟

چئوکو

یک چهره تنومند و قدرتمند، دائماً در کنار مسی است و به عنوان محافظ شخصی او عمل می کند و بر فوق ستاره آرژانتینی چه در داخل و چه خارج از زمین سایه می اندازد. چه مسی در زمین فوتبال باشد و چه خارج از آن، چئوکو آنجاست، هوشیار و تزلزل ناپذیر در نقش حفاظتی خود. هیکل تحسین برانگیز او و این واقعیت که او از بزرگترین بازیکن جهان محافظت می کند، او را به یک نماد فرقه تبدیل کرد.

با این حال، Cheuko چیزی بیش از یک معما است. او معمایی است که در یک راز پیچیده شد. هواداران در استادیوم‌های سراسر جهان نام او را سر می‌دهند و رسانه‌ها تلاش کرده‌اند رازهای پشت نگهبان خشن و عضلانی مسی را فاش کنند، اما همه این تلاش‌ها اطلاعات کمی به دست آورد. این فتنه به حدی رسید که یک وب سایت سرگرمی بزرگسالان به Cheuko 25000 دلار برای عکاسی برهنه پیشنهاد داد. با این حال، از آخرین به روز رسانی ما، Cheuko آنها را در پیشنهاد خود قبول نکرده بود.

همراهی بادیگارد مسی
همراهی بادیگارد مسی

چئوکو علیرغم حضور عمومی

و رفتار راحتش در کار، توانسته در زندگی شخصی خود کاملاً ناشناس باقی بماند. او هرگز اجازه مصاحبه نداده است و تقریباً هیچ چیز در مورد سوابق او مشخص نیست. سن او، محل تولد و تقریباً تمام جزئیات زندگی او قبل از همکاری با مسی در رازداری پنهان مانده است. در اینترنت، او قبل از ارتباطش با مسی عملاً وجود نداشت.

تلاش برای درگیر کردن چئوکو در گفتگو نتیجه ای جز یک لبخند مؤدبانه ندارد. هیچ عکس سلفی، هیچ پروفایل رسانه‌های اجتماعی برای مطالعه، و هیچ محتوای شخصی فراتر از ویدیوهای آموزشی که او هر از گاهی در حساب اینستاگرام خود پست می‌کند، وجود ندارد. در عوض، تنها چیزی که وجود دارد، اسطوره‌ای است که در مورد «بادیگارد جنگنده سابق نیروی دریایی، MMA» مسی، که توسط خود دیوید بکهام، مالک اینتر میامی انتخاب شد است. این داستان پیچیده و همیشه در حال تکامل به همان اندازه که تخیلی است جذاب است.

حضور در کنار مسی
حضور در کنار مسی

با این حال

برای کسانی که واقعا مصمم به ملاقات یاسین چئوکو هستند، یک روش تضمین شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در جریان بازی اینتر میامی وارد زمین فوتبال شوید و مستقیم به سمت مسی بروید. طی دو ماه گذشته، تعداد انگشت شماری از هواداران جسور این مسیر را طی کرده اند و بدون شکست در آغوش محافظ یاسین چئوکو قرار گرفت.

بادیگارد مسی کیست؟
بادیگارد مسی کیست؟

در آخر

در دنیایی که تحت سلطه پیگیری بی وقفه برندسازی شخصی، خود تبلیغی و اشتراک گذاری بیش از حد است. یاسین چئوکو به عنوان یک پارادوکس ایستاده است. او شخصیتی از دسیسه است. تجسمی از رمز و راز قدیمی محافظ قوی و خاموش. تا زمانی که او به عنوان نگهبان مسی به خدمت خود ادامه می دهد، این احتمال وجود دارد که اسطوره او فقط رشد کند، با طرفداران کنجکاو و رسانه ها به طور یکسان مجذوب جذابیت مرد مرموز که مراقب پادشاه فوتبال جهان است.

خروج از نسخه موبایل