ورزشی

مصدومیت دردناک رقیب بزرگ ایلان ماسک!

مصدومیت دردناک رقیب بزرگ ایلان ماسک!

دو شخص ثروتمند و صاحب غول های تکنولوژی دیجیتالی دنیا یعنی رئیس کمپانی فیسبوک و رئیس شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) در ماه های اخیر کل کل های زیادی داشتند. ایلان ماسک و مارک زاکربرگ دوتا از رقیبان شغلی دنیا هستند که برای هم روی فایت و مبارزه شاخ و شانه کشیده اند. اما حالا مارک به دلیل پاره شدن رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت. در ادامه سایت ورزشی با مصدومیت دردناک رقیب بزرگ ایلان ماسک! همراه شوید.

 

مصدومیت دردناک رقیب بزرگ ایلان ماسک!

به گزارش سایت ورزشی، رئیس فیسبوک مارک زاکربرگ به دلیل پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت و احتمالا نمی تواند در مسابقات هنرهای رزمی سال آینده شرکت نماید. زاکربرگ روز جمعه با انتشار تصاویری در اینستاگرام تایید نمود که به دلیل مشکل پارگی رباط صلیبی دیگر نمی تواند در مسابقات رزمی MMA سال آینده شرکت نماید. مارک مرد 39 ساله تحت عمل جراحی موفقیت آمیزی قرار گرفت و از همه اشخاص به دلیل ابراز محبت تشکر نمود.

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس

زاکربرگ نوشت: «در حین تمرین رباط پایم پاره شد و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. از پزشکان و تیمی که از من مراقبت می‌کنند سپاسگزارم. من برای مبارزه رقابتی MMA در اوایل سال آینده تمرین می‌کردم اما این مسابقه کمی تاخیر خواهد داشت. همچنان مشتاقانه منتظرم که پس از بهبودی این مسابقه را انجام بدهم. از همه برای محبت و حمایتشان سپاسگزارم.»

یکی از دردناکترین مصدومیت های ورزشی در طول زندگی افراد قطعا پارگی رباط صلیبی است که باید سریعا تحت عمل جراحی قرار گرفت. معمولا این مشکل پارگی در بین ورزشکاران رایج است. مارک نیز باید 9 ماه را استراحت کند و نمی توانیم انتظار داشته باشیم که زاکربرگ حداقل تا سال ۲۰۲۵ با کسی مبارزه کند. البته ایلان ماسک هنوز نسبت به این موضوع واکنش خاصی نشان نداده است. ایلان با توییت های جنجالی نسبت به این مدیر کمپانی فیسبوک معروف است.

مصدومیت دردناک رقیب بزرگ ایلان ماسک!

خروج از نسخه موبایل