ورزشی

طارمی در فهرست سه نفره گران‌قیمت یونایتد

طارمی در فهرست سه نفره گران‌قیمت یونایتد

اسم مهدی طارمی بازیکن فوتبال تیم ملی کشورمان در لیست سه نفره منچستریونایتد برای تقویت خط حمله قرار گرفت. در ادامه سایت ورزشی با طارمی در فهرست سه نفره گران‌قیمت یونایتد همراه ما باشید.

 

طارمی در فهرست سه نفره گران‌قیمت یونایتد

به گزارش سایت ورزشی، مهدی طارمی از تابستان امسال بیشتر از همیشه به اینترمیلان ایتالیا نزدیک شد. اما مهاجم ایرانی باشگاه پورتو مشتری جدیدتری نیز دارد. مهدی همیشه علاقه مند به حضور در لیگ جزیره بود. حالا منچستری ها در بحبوحه نگرانی درباره خرید 75 میلیون یورویی خودشان قصد دارند. تا در ژانویه یک مهاجم دیگر را برای کمک به راسموس هویلوند جذب نمایند. با توجه به زدن 3 گل در اروپا، مهاجم دانمارکی از زمان انتقال به یونایتد در تابستان همچنان در لیگ برتر انگلیس گلی به ثمر نرساند. با توجه به مصدومیت آنتونی مارسیال به عنوان تنها گزینه قابل توجه دیگر آنها، شیاطین سرخ حالا به دنبال جذب مهاجم دیگری در ژانویه است. تا به این فوتبالیست جوان کمک نمایند.

طارمی در فهرست سه نفره گران‌قیمت یونایتد

براساس گزارشات روزنامه دیلی میل، اسم سه نفره شامل رنتفورد، مهدی طارمی از پورتو و ویکتور اوسیمن از ناپولی در لیست خرید جدید باشگاه یونایتد قرار گرفت. مهدی قراردادش در تابستان آینده با پورتو به اتمام می رسد و بهترین گزینه برای انتقال به یونایتد مطرح شده است. شیاطین سرخ در صورت علاقه جدی به ملی پوش ایرانی می توانند با باشگاه پرتغالی مذاکرات انجام دهد. زیرا مهدی دیگر قصد ندارد قرارداد خودش را در این تیم تمدید کند و می تواند در زمستان امسال نیز از این باشگاه جدا شود. از مدت ها قبل که تونی از برنتفورد در ژانویه جدا شد. چندین باشگاه لیگ برتری تصور می کردند که مشتاق این مهاجم هستند. همین مورد درباره اوسیمن نیز وجود داشت که بعد از یک فصل درخشان با کسب عنوان بهترین گلزن فصل سری A مورد توجه باشگاه های اروپایی بود.

طارمی در فهرست سه نفره گران‌قیمت یونایتد

خروج از نسخه موبایل