ورزشی

شب درخشان راتیو در برنابئو، کابوس وینیسیوس

شب درخشان راتیو در برنابئو، کابوس وینیسیوس

شب درخشان راتیو در برنابئو، کابوس وینیسیوس

شب درخشان راتیو در برنابئو، کابوس وینیسیوس، استادیوم برنابئو در یک غروب ماه نوامبر شاهد عملکرد قابل توجهی بود زیرا آندری راتیو، مدافع رومانیایی، خریدی نیم میلیون یورویی نسبتا ناشناخته، به کابوسی برای وینیسیوس جونیور رئال مادرید تبدیل شد. دیدار رایو وایکانو و رئال مادرید، هواداران و کارشناسان را از قدرت دفاعی راتیو شگفت زده کرد.

شب درخشان راتیو در برنابئو، کابوس وینیسیوس

خبرگزاری ورزشی

به گزارش “ورزشی”، شب درخشانی برای رئال مادرید و وینیسیوس جونیور که در خانه مقابل رایو وایکانو بدون گل برگزار شد، دور از انتظار بود. وینیسیوس چندین بار به در زد اما به طور مداوم توسط راتیوی مقاوم و مصمم مانع شد.

وینیسیوس
وینیسیوس

آندری راتیو

آندری راتیو، 25 ساله، اولین بار زمانی که تنها شش سال داشت، در کنار خانواده اش وارد اسپانیا شد. او سفر فوتبال خود را در آکادمی ویارئال آغاز کرد و سپس به هوئسکا رفت، جایی که در دسته دوم فوتبال اسپانیا نامی برای خود دست و پا کرد و به عنوان یکی از سریع‌ترین بازیکنان لیگ شناخته شد.

سفر راتیو

سفر راتیو در تابستان امسال با پیوستن او به رایو وایکانو با تنها 500000 یورو تغییری جالب توجه داشت. علیرغم حضور در یک بازی کوپا دل ری که موفق به زدن گل شد. عملکرد راتیو در شب گذشته اولین بازی او در لالیگا را رقم زد. این یک شب به یاد ماندنی برای مدافع جوان بود زیرا وظیفه متوقف کردن وینیسیوس جونیور، یکی از درخشان ترین استعدادهای رئال مادرید به او سپرده شد.

در یک لحظه کلیدی از مسابقه، راتیو و وینیسیوس برای انتقال به توپ، با سرعت و خونسردی قابل توجهی برای پیشی گیری از ستاره برزیلی، در مسابقه ای هیجان انگیز شرکت کردند. اگر وینیسیوس ابتدا به توپ می رسید، می توانست یک لحظه مهم برای رئال مادرید باشد. راتیو در طول بازی با انجام 20 پاس موفق که 13 تای آن در فاز دفاعی بود، قدرت دفاعی خود را به نمایش گذاشت. او همچنین مداخلات مهمی انجام داد و هفت بار مالکیت توپ را به دست آورد و در چهار دوئل پیروز شد.

بازی رئال با رایو وایکانو
بازی رئال با رایو وایکانو

نتیجه

عملکرد این مدافع نسبتا ناشناخته رومانیایی، دنیای فوتبال را سر و صدا کرد. زیرا او توانست یکی از استعدادهای امیدوارکننده لالیگا را خفه کند و به نمایش دفاعی چشمگیر رایو وایکانو در برابر رئال مادرید کمک قابل توجهی کند. این چرخش غیرمنتظره رویدادها بدون شک آندری راتیو را در کانون توجه قرار داد. و او را به نامی برای تماشا در دنیای فوتبال تبدیل کرد. و به طور بالقوه برای حریفان آینده رایو وایکانو سردرد خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل