ورزشی

بازگشت ستاره جنجالی به بازی‌های ملی

به ادعای رسانه‌های انگلیسی، میسون گرینوود قصد دارد برای تیم ملی جامائیکا به میدان برود.  بازگشت ستاره جنجالی به بازی‌های ملی این بار در کشور دیگر.

بازگشت ستاره جنجالی به بازی‌های ملی

به گزارش “ورزشی“، میسون گرینوود دوباره بازی‌های ملی انجام می‌دهد. اما دیگر نه برای انگلیس. این بازیکن 22 ساله انگلیسی به خاطر دو تابعیتی خود می‌تواند برای جامائیکا به میدان برود. این کشور برای این انتقال از اتحادیه فوتبال انگلیس و فیفا درخواست مجوز کرده‌است.

آخرین باری که مهاجم کنونی مارسی در یک بازی بین المللی به میدان رفت، چهار سال پیش بود. زمانی که به مدت پانزده دقیقه برای تیم انگلیس در بازی لیگ ملت‌ها برابر ایسلند بازی کرد. این اولین و آخرین بازی بین المللی او تا به امروز بوده‌است.

درخواست جامائیکا برای گرینوود

بازگشت ستاره جنجالی به بازی‌های ملی

گرت ساوتگیت، سرمربی وقت تیم ملی، پس از اینکه او و فودن قوانین قرنطینه دوران کرونا را زیر پا گذاشتند، گرینوود را اخراج کرد. هجده ماه بعد او توسط منچستریونایتد به خاطر اتهام تجاوز محروم شد. این مهاجم از تیم ملی نیز اخراج شد. از آن زمان حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی انگلیس بازی نکرده است.

حالا استیو مک‌کلارن، سرمربی فعلی تیم ملی جامائیکا، دوست دارد گرین‌وود برای تیم ملی این کشور بازی کند. به همین منظور فدراسیون فوتبال جامائیکا اسناد این انتقال را به اتحادیه فوتبال انگلیس تحویل داده‌است. مرحله‌ی بعد تایید فیفا است.

خروج از نسخه موبایل