ورزشی

هتریک هالند؛ هالند به دنبال کفش طلای بعدی

هتریک هالند؛ هالند به دنبال کفش طلای بعدی

کفش طلا را از حالا برایم کنار بگذارید. با هتریک هالند، هالند به دنبال کفش طلای بعدی است. سیتی امشب ایپسویچ را در هم کوبید.

 ارلینگ هالند، با ثبت هفتمین هت‌تریک با پیراهن سیتی، شب بسیار درخشانی را مقابل ایپسویچ تاون سپری‌ کرد.

هالند به دنبال کفش طلای بعدی

به گزارش “ورزشی“، همانطور که پیش‌بینی‌ می‌شد، شاگردان پپ گواردیولا کار آسانی برای کسب نخستین برد خانگی در فصل جدید داشتند. سیتیزن‌ها با نتیجه پرگل ۴-۱ از سد ایپسویچ تاون گذشتند. اگرچه ایپسویچی‌ها گل اول این بازی را در اتحاد به ثمر رساندند. ولی شاگردان گواردیولا بازگشت سریعی داشتند. آن‌ها در نهایت با چهار گل، پاسخ تک گل مهمان را دادند.

مرد اول این میدان کسی نبود جز ارلینگ هالند. فوق ستاره نروژی سیتیزن‌ها موفق به ثبت اولین هتریک خود در فصل جدید شد. هالند با این سه گل، حالا با ۴ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

کفش طلای سوم به نام غول نروژی؟

کفش طلای سوم به نام غول نروژی؟

هالند فصل پیش با ۲۷ گل به کفش طلا رسید. او موفق به ثبت هفتمین هت تریک خود با پیراهن منچسترسیتی در سومین فصل حضورش در سیتی شد. با ادامه این روند درخشان از سوی او، بنظر می‌رسد از حالا باید او را برنده کفش طلای لیگ انگلیس بدانیم.

ستاره ۱۹۴ سانتی‌متری منچسترسیتی با احتساب چهار گلی که تا اینجای مسابقات به ثمر‌ رسانده است، تعداد گل‌های خود با پیراهن این تیم در لیگ برتر را در مجموع به عدد ۶۷ رساند.

خروج از نسخه موبایل