ورزشی

رکورد تاریخی رامین رضاییان در لیگ برتر

رکورد تاریخی رامین رضاییان در لیگ برتر

رامین گلزن‌ترین دفاع راست تاریخ لیگ برتر است. رکورد تاریخی رامین رضاییان در لیگ برتر او را جاوانه می کند. رامین رضاییان با دو گل مقابل ملوان، تعداد گل‌های خود در لیگ برتر را به عدد ۴۰ رساند.

رکورد تاریخی رامین رضاییان در لیگ برتر

به گزارش وب سایت “ورزشی“، رامین رضاییان را می‌توان آماده‌ترین بازیکن استقلال و حتی لیگ برتر در این دو هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته بشمار آورد. جدا از به ثمر رساندن دو گل و ثبت یک پاس‌گل از او، نفوذهای پرشمار و ارسال‌های خطرناک او در این دو بازی که از این فصل گذشته، منجر به ایجاد موقعیت‌های گلزنی فراوانی برای استقلال شده‌است.

رامین با دو گلی‌ برابر ملوان زد یک رکورد ویژه را هم به نام خود ثبت کرد. او که نخستین گل‌های خود با پیراهن آبی را به ثمر‌ رساند. مجموع گل‌های خود در لیگ برتر را به عدد ۴۰ رساند.

آمار گلزنی رضاییان در تیم‌های مختلف

آمار گلزنی رضاییان در تیم‌های مختلف

این آمار گلزنی خوب رامین در شرایطی است که او در همه تیم‌هایی که حضور داشته اکثراً به عنوان مدافع راست بازی کرده‌است. به علاوه البته از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ نیز در لیگ حضور نداشته‌است.

رامین خیلی پیش از آن که به ۴۰ گل برسد، رکورد گلزن‌ترین مدافع راست لیگ را به نام خود ثبت کرده بود. با گل‌هایی که به ملوان زد این رکورد را ارتقا بخشید. پس از رامین رضاییان، وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال با ۳۲ گل زده، دومین مدافع راست گلزن تاریخ لیگ است.

ضمن آنکه رضاییان این تعداد گل را به ترتیب با تیم‌های صبای قم، راه آهن، پرسپولیس، سپاهان و حالا استقلال طی ۲۶۴ بازی در لیگ برتر زده‌است.

خروج از نسخه موبایل