ورزشی

ویتور روکه به بتیس پیوست: ببر برزیلی به دنبال انتقام از بارسلونا

ویتور روکه به بتیس پیوست: ببر برزیلی به دنبال انتقام از بارسلونا

ویتور روکه به بتیس پیوست. با اصرار ویتور روکه بارسلونا نتوانست در قرارداد انتقال قرضی او به رئال بتیس بند ترس درج کند. به این ترتیب او این فصل برابر بارسا به میدان خواهد رفت.

ویتور روکه به بتیس پیوست

به گزارش “ورزشی“، باشگاه بارسلونا با انتقال قرضی دو ساله ویتور روکه به رئال بتیس موافقت کرده‌است. به این ترتیب روکه تنها بعد از 6 ماه حضور در بارسا راهی یک تیم دیگر لالیگا خواهد شد. او می‌خواهد ارزش‌هایش را به بارسلونا اثبات کند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بتیس می تواند 80 درصد مالکیت روکه را با پرداخت 25 میلیون یورو کسب کند. بارسلونا هم با 27.5 میلیون یورو می تواند او را باز گرداند. قراردادی که امروز رسما امضا خواهد شد تا روکه از بلاتکلیفی خارج شود. او دیشب به شهر سویل رسید. فردا در تست‌های پزشکی بتیس شرکت خواهد کرد.

طبق این گزارش، بارسا می تواند در پایان فصل جاری روکه را به صورت رایگان برگرداند. اما اگر در پایان سال دوم قرارداد، بتیس بند خرید 25 میلیون یورویی را فعال شود، بارسلونا نیز قادر خواهد بود هر زمانی با 27.5 میلیون یورو ستاره برزیلی را برگرداند.

بند عجیب در قرارداد روکه

بند عجیب در قرارداد روکه

با اصرار ویتور روکه بارسلونا نتوانست در قرارداد انتقال قرضی او به رئال بتیس بند ترس درج کند. بنابراین او امسال برابر تیم خود قرار خواهد گرفت.

طبق معمول در قراردادهای قرضی بازیکنان، بارسا می خواست بند ترس را درج کند. تا ویتور روکه نتواند در دیدار رئال بتیس و بارسا بازی کند. اما ببر برزیلی این شرط را نپذیرفت. به همین خاطر می تواند به مصاف بارسا برود. این یعنی او انگیزه های بسیار بالایی برای درخشش و گلزنی مقابل بارسا دارد. او می‌خواهد به باشگاهش ثابت کند که اشتباه کرده‌اند.

خروج از نسخه موبایل