ورزشی

درآمد رونالدو از یوتیوب چقدر است؟

درآمد رونالدو از یوتیوب چقدر است؟

همه در مورد پولی که رونالدو در کانال جدید یوتیوب خود به دست می آورد می پرسند. درآمد رونالدو از یوتیوب چقدر است؟

درآمد رونالدو از یوتیوب چقدر است؟

به گزارش ورزشی، در طول 72 ساعت گذشته، کریستیانو رونالدو در زمان رکورد به 42 میلیون مشترک رسیده است. هیچ کس قبل از او در این پلتفرم ایجاد ویدیو تا به حال 1 میلیون مشترک در 90 دقیقه ایجاد نکرده بود. این یک رکورد جهانی گینس است. در واقع، او در 24 ساعت به 28 میلیون مشترک دست یافت. هیچ کانالی در تاریخ یوتیوب قبل از او به 28 میلیون مشترک در یک ماه نرسیده بود، چه برسد به 24 ساعت. رونالدو به یک محبوب واقعی یوتیوب تبدیل شده است. تعداد کمی ویدیویی که او قبلاً در آنجا پست کرده است به بیش از 177 میلیون دلار بازدید کرده است. این کاملاً وحشیانه است، اما باید ببینیم که از 72 ساعت گذشته پخش زنده کانال یوتیوب او چقدر درآمد کسب کرده است.

کریستیانو چقدر از یوتیوب درآمد داشته است؟

کریستیانو چقدر از یوتیوب درآمد داشته است؟

کانال جدید UR Cristiano در حال حاضر از 41 میلیون مشترک در یوتیوب فراتر رفته‌است. مردم می خواهند بدانند که چقدر پول توسط یوتیوب به او پرداخت شده‌است. طبق نرخ های استاندارد، رونالدو در طی 72 ساعت از زمان ایجاد کانال خود، به شش رقم درآمد در یوتیوب رسیده‌است. استاندارد فعلی YouTube برای هر 1000 بازدید حدود 6 دلار است. کریستیانو تا کنون 20 ویدیو منتشر کرده است که از 177+ میلیون بازدید فراتر رفته است. با این معیار، به ازای هر یک میلیون بازدید، می توان بین 1200 تا 6000 دلار درآمد کسب کرد. قبل از افتتاح حساب یوتیوب کریستیانو رونالدو، دارایی خالص او حدود 500 میلیون دلار بود.

پس از 72 ساعت و طبق برآورد ما، کریستیانو رونالدو در حال حاضر حدود 100 میلیون دلار درآمد داشته است. این در حال محاسبه قراردادهای اسپانسری احتمالی است که او قبلا امضا کرده است. فقط برای اینکه ایده مقایسه ای داشته باشید، طبق گزارش ها، مستر بیست ماهانه حدود 5 میلیون دلار فقط از طریق تبلیغات YouTube درآمد دارد. او به طور میانگین در کانال یوتیوب خود 400 میلیون بازدید دارد. رونالدو در سطح بزرگترین هنرمندان موسیقی روی کره زمین است که با یک ویدیو میلیاردها بازدید می کنند. رونالدو به ناچار به این اعداد خواهد رسید.

خروج از نسخه موبایل