ورزشی

چرا سانچو به چلسی پیوست؟ | مدیر ورزشی یونایتد پاسخ می‌دهد

چرا سانچو به چلسی پیوست؟ | مدیر ورزشی یونایتد پاسخ می‌دهد

همانطور که می‌دانید جیدون سانچو هفته‌ی اخیر منچستریونایتد را ترک کرد. اما چرا چرا سانچو به چلسی پیوست؟

خلاصه خبر

جیدون سانچو در روز آخر نقل و انتقالات با چلسی قرارداد امضا کرد.

وینگر منچستریونایتد را به صورت قرضی با تعهد خرید ترک کرد.

دن اشورث فاش می‌کند که چرا شیاطین سرخ خروج را ممنوع کردند.

چرا سانچو به چلسی پیوست؟

به گزارش ورزشی، دن اشورث، مدیر ورزشی منچستریونایتد فاش کرد که این باشگاه به جیدون سانچو اجازه داده تا به چلسی بپیوندد. چرا که منچستریونایتد در پست او بازیکن به قدر کافی داشت.

سانچو به صورت قرضی با آبی‌ها قرارداد امضا کرد. و مجبور شد در پایان روز نقل و انتقالات خرید کند. با این انتقال او اساساً به یک ماجرای سه ساله ناموفق در اولدترافورد پایان داد.

این وینگر پس از جدایی با سرمربی تیم اریک تن هاگ، در طول پیش فصل در یونایتد به تیم اصلی بازگردانده شد. اما در دو بازی اول خود در رقابت‌های لیگ برتر جدید از ترکیب روز مسابقه کنار گذاشته شد.

چرا شیاطین سرخ مهاجم انگلیسی را نخواستند؟

چرا شیاطین سرخ مهاجم انگلیسی را نخواستند؟

اشورث در طی یک مصاحبه گسترده با مطبوعات انگلیسی در کنار عمر برادا، مدیرعامل، توضیح داد که چرا یونایتد سانچو را رها کرد.

فکر می‌کنم با هر بازیکنی، چه جیدون، چه اسکات [مک تومینای] یا آرون [وان بیساکا]، باید انعطاف‌پذیر بود. یعنی اگر می‌خواهند به یک باشگاه جدید بروند. بروند. شاید این برای آن‌ها بهتر باشد. و هم‌چنین برای ما.

ما چهار بازیکن خیلی خوب داریم، جیدون پنجمین بازیکن بود. این موضوع به ما کمک کرد که این تصمیم را بگیریم. که اگر او هم راضی باشد، همکاری را تمام کنیم.

وقتی از او پرسیده شد که آیا سانچو در یونایتد آینده ای ندارد، اشورث پاسخ داد: “هیچ ربطی به این موضوع ندارد. این تصمیمی بود که ما گرفتیم. اگر خودش می‌خواهد و باشگاه هم بخواد، با او ادامه می‌دهیم. او می خواست این فرصت را در چلسی کشف کند. مانند اسکات، که می‌خواست فرصت را در ناپولی کشف کند. یا مثل آرون که می‌خواست فرصت را در وستهم کشف کند. ما در موقعیتی نیستیم که بازیکنان را از باشگاه بیرون کنیم.

خروج از نسخه موبایل