ورزشی

برنامه کریم بنزما برای خداحافظی از فوتبال اعلام شد

برنامه کریم بنزما برای خداحافظی از فوتبال اعلام شد

برنامه کریم بنزما برای خداحافظی از فوتبال توسط خودش اعلام شد. ستاره فرانسوی الاتحاد می‌‌گوید از زندگی در عربستان ‏راضی است. او می‌گوید که بعد از بازنشستگی هم در این کشور زندگی ‏خواهد کرد.

برنامه کریم بنزما برای خداحافظی از فوتبال

به گزارش وب سایت «ورزشی»، کریم بنزما مدتی پیش تا مرز جدایی از الاتحاد ‏پیش رفته‌بود. درگیری شدید او با مارسلو گایاردو؛ سرمربی سابق ‏الاتحاد، بسیار بالا گرفت. تا حدی که به نظر می‌رسید او برای جدایی از این تیم دست به هر کاری خواهد زد. ‏

در آن روزهای پر از ماجرا و تنش برای کریم بنزما گفته می‌شد او از تصمیمش ‏برای حضور در فوتبال عربستان پشیمان شده‌است. گویا او می‌خواهد به اروپا ‏برگردد. ستاره فرانسوی امروز در یک مصاحبه بالاخره به این شایعات پاسخ داد. او گفت آنقدر از جده راضی است که می‌خواهد حتی بعد از بازنشستگی ‏از فوتبال به زندگی در این کشور ادامه دهد. ‏

مصاحبه‌ی بنزما درباره‌ی شهر جده و زندگی در عربستان

مصاحبه‌ی بنزما درباره‌ی شهر جده و زندگی در عربستان

بنزما که با حساب لیگ روشن عربستان در شبکه اجتماعی ایکس ‏(توییتر) مصاحبه می‌کرد گفت: من برای زندگی در جده ساخته شده‌ام. اگر ‏بخواهی پیاده‌روی کنی، بهترین مسیرها در نزدیک توست. ‏بخواهی به ساحل بروی دو قدم آن طرف‌تر است. بخواهی قهوه بخوری یا ‏استراحت کنی همیشه بهترین مکان‌ها را در اختیار داری. به نظرم همه ‏باید جده را ببینند. اگر مدتی در جده زندگی کنید می‌فهمید که منظورم چیست.

بنزما در ادامه این مصاحبه درباره الاتحاد صحبت کرد. او گفت: هدف ‏ما این است که تیم به شرایط بهتری برسد. خیلی زود باید بهبود پیدا کنیم. همین‌الان هم در شرایط بسیارخوبی هستیم.

ستاره الاتحاد در ادامه درباره برنامه‌هایش برای آینده گفت: من در ‏عربستان پروژه‌های بسیاری را شروع کرده‌ام. برنامه‌ها مختلفی دارد. ‏می‌خواهم بعد از بازنشستگی هم در شهر جده بمانم و همینطور که ‏گفتم از زندگی در این‌جا راضی هستم.

خروج از نسخه موبایل