ورزشی

لباس دوم بارسلونا 2024 رونمایی شد (عکس)

لباس دوم بارسلونا 2024 رونمایی شد (عکس)

پس از مدت‌ها انتظار لباس دوم بارسلونا 2024 رونمایی شد. این باشگاه روز گذشته طی پستی از لباس مشکی دوم تیم خبر داد.

خلاصه خبر

بارسلونا لباس جدید خارج از خانه را برای فصل 2024/25 منتشر کرد

غول‌های اسپانیایی برای چهارمین بار در تاریخ از طرح مشکی استفاده می‌کنند.

هر دو تیم مردان و زنان در این رو نمایی شرکت داشتند.

لباس دوم بارسلونا 2024

لباس دوم بارسلونا 2024

بارسلونا لباس خارج از خانه جدید خود را برای فصل 2024/25 منتشر کرد. برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه آنها پیراهن مشکی خواهند پوشید.

غول های اسپانیایی با اعلام کیت خانگی خود در ماه ژوئیه ، بار دیگر به دنبال جشن 125 سالگی خود با استفاده از طراحی منحصر به فرد و شیک خواهند بود. لباس خانگی و اول آنها ادای احترام به گذشته بود. حالا طراحی خارج از خانه بارسا (کیت دوم و سوم) آبنده نگرانه‌تر است. طرحی که راه راه های نمادین باشگاه را با پس زمینه مشکی برجسته ترکیب می کند.

رنگ مشکی، باز هم خوش‌یمن خواهد بود؟

رنگ مشکی، باز هم خوش‌یمن خواهد بود؟

این فصل، چهارمین باری است که تیم نیوکمپ از طراحی مشکی استفاده می‌کند. باشگاه قبلاً در فصل‌های 2011/12، 2013/14 و 2020/21 این کار را انجام داده بود. موفقیت بارسا در طراحی تاریک در رقابت‌های قبلی غیرقابل انکار بوده است. آن‌ها در فصل 2011/12 آنها قهرمان کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا شدند.

 پیراهن مشکی در گذشته به عنوان لباس سوم استفاده می‌شد. اما این بار بارسا از آن به عنوان لباس خارج از خانه استفاده خواهد کرد. افرادی مانند لمینه یامال، روبرت لواندوفسکی و رافینیا همگی از این طراحی استفاده خواهند کرد. آن‌ها می‌خواهند در کیت جدید قهرمانی را از رئالی‌ها بگیرند.

در حال حاضر، بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد. آن‌ها چهار امتیاز از مادرید بالاترند. آنها تا پایان بازی های بین المللی شکست ناپذیر باقی خواهند ماند. بارسا والنسیا، اتلتیک کلاب و رایو وایکانو و رئال وایادولید را شکست دادند.

بازی بعدی آنها قرار است در 15 سپتامبر برگزار شود. در آن روز تیم هانسی فلیک به استادیو مونیلیوی برای رویارویی با خیرونا سفر می‌کند.

خروج از نسخه موبایل