ورزشی

تفاوت هانسی فلیک و ژاوی در بارسلونا چیست؟

تفاوت هانسی فلیک و ژاوی در بارسلونا چیست؟

پدری تفاوت هانسی فلیک و ژاوی در بارسلونا را توضیح می‌دهد. آبی اناری‌ها، روزهای خوب و متفاوتی را تحت هانسی فلیک تجربه می‌کند.

خلاصه خبر

هانسی فلیک در پایان فصل گذشته جایگزین ژاوی شد.

بارسلونا برای شروع لالیگا چهار در چهار پیروز شده است.

پدری تمرکز بیشتری بر آمادگی بدنی نشان می‌دهد.

تفاوت هانسی فلیک و ژاوی در بارسلونا چیست؟

به گزارش وب سایت «ورزشی»، پدری، هافبک بارسلونا فاش کرد که هانسی فلیک، مربی جدید، سخت‌تر از ژاوی قبلی، روی تیم کار می‌کند. سخت‌گیری او ظاهراً از نظر فیزیکی جواب داده‌است.

ژاوی در پایان فصل گذشته باشگاه را ترک کرد. او در ابتدا متقاعد شد که پس از تصمیم ژانویه خود برای ترک این باشگاه بماند. اما، در یک تغییر عجیب و غریب وقایع، بدون تشریفات اخراج شد. بعد از او، فلیک مردی بود که به جای او در راس آن انتخاب شد.

تاثیر فلیک سریع بوده است. علیرغم مشکلات مالی باعث شد تیم در تابستان حتی بیشتر از این بازیکنانی را از دست بدهد. این مشکلات توانایی باشگاه برای آوردن بازیکنان جدید را به شدت محدود کرد. اما بارسلونا فصل را خوب آغاز کرده و با چهار برد از چهار بازی در صدر لالیگا قرار دارد.

سبک بازی این بازیکن آلمانی به سبک بازی پپ گواردیولا تشبیه شده است. جدای از مهارت فنی، برای کار کردن به آمادگی جسمانی شدیدی نیاز دارد که دلیل آن پرس کردن توپ از بالا است.

صحبت‌های پدری درباره‌ی مربی‌گری فلیک در بارسا

صحبت‌های پدری درباره‌ی مربی‌گری فلیک در بارسا

پدری در این هفته به موندو دپورتیوو گفت: «ما سخت تر از قبل در باشگاه کار می‌کنیم.

فکر می‌کنم مربیانی که وارد باشگاه شده‌اند به ما کمک زیادی می‌کنند. ما خیلی سخت کار می‌کنیم و این در بازی نشان می‌دهد. تیم بعد از دقیقه 70 یا 80 تسلیم نمی‌شود. بلکه سطح بدنی خود را حفظ می‌کند.»

“قدرت زیاد، تمرینات بدنی زیاد. و زمانی که [بازیکنان بین المللی] وارد شدند [بعد از یورو 2024] آنها به ما فشار نهایی دادند تا مسابقات شروع شود.”

پدری اعتراف کرد که تمرینات بدنی از زمان شروع لالیگا آرام شده است، اما انجام کار در پیش فصل باید فواید قابل توجهی داشته باشد.

پدری در مورد شخصیت فلیک افزود: «بیش از همه، او بسیار دوستانه است. فلیک مردی است که دوست دارد با بازیکنان صحبت کند. او علاوه بر جدی بودن، شوخی هم می‌کند، همیشه آنقدر که به نظر می‌رسد جدی نیست. او به ما کمک می‌کند و همیشه به آنچه شما نیاز دارید توجه دارد و این مورد قدردانی است.

واضح است که وقتی مسائل را باید جدی گرفت، او آنها را جدی می‌گیرد.

خروج از نسخه موبایل