ورزشی

ستاره‌ی فوتبال زنان، الکس مورگان از فوتبال خداحافظی کرد

ستاره‌ی فوتبال زنان، الکس مورگان از فوتبال خداحافظی کرد

ستاره‌ی فوتبال زنان، الکس مورگان از فوتبال خداحافظی کرد. ستاره‌ی تیم ملی زنان آمریکا تصمیم گرفت کفش‌هایش را بیاویزد.

خلاصه خبر

الکس مورگان این خبر را در یک ویدیو احساسی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت

او 224 بار برای تیم ملی آمریکا حضور داشته و 123 گل به ثمر رسانده است.

مهاجم حرفه خود را وقف حمایت از بازی زنان کرد.

الکس مورگان از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش ورزشی، الکس مورگان، اسطوره USWNT و NWSL تایید کرد که در پایان فصل 2024 از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

این مهاجم 35 ساله با انتشار ویدئویی احساسی در شبکه های اجتماعی این خبر را اعلام کرد. با این کلیپ نگاهی به حرفه‌ی خود انداخت.

او گفت: “من در این تیم بزرگ شدم. این خیلی بیشتر از فوتبال بود.این دوستی‌ها و احترام و حمایت بی دریغ بین یکدیگر، فشار بی‌وقفه برای سرمایه‌گذاری جهانی در ورزش زنان و لحظات مهم موفقیت در داخل و خارج از زمین بود.

من بسیار مفتخرم که نشان را برای بیش از 15 سال قرض گرفتم. در آن زمان چیزهای زیادی در مورد خودم یاد گرفتم. بسیاری از آن ها اعتباری برای هم تیمی های من و هواداران ما است.

“من به جایی که این تیم هدایت می‌شود احساس غرور می‌کنم. برای همیشه طرفدار USWNT خواهم بود. آرزوی موفقیت من ممکن است همیشه من را هدایت کند. اما آنچه در ازای آن به دست آوردم بیشتر از چیزی بود که می‌توانستم بخواهم و امیدوار باشم. “

آمار الکس مورگان برای تیم ملی آمریکا

مورگان در مجموع 224 بازی برای تیم ملی آمریکا و 123 گل به ثمر رسانده است. او در حال حاضر کاپیتان تیم سان دیگو ویو است. پس از مدتی جدایی از فوتبال، سال 2022 به این تیم برگشت.

او همچنین در طول سال‌ها برای اورلاندو پراید و پورتلند تورنز بازی کرده است. در لیون و تیم WSL تاتنهام هاتسپور حضور کوتاهی در کنار برکه داشته است. با این حال، این مهاجم اخیراً پس از کنار گذاشتن اما هیز از تیم ملی خود در بازی‌های المپیک 2024 پاریس حضور نداشت.

خارج از زمین، مورگان بی وقفه از بازی زنان دفاع می‌کرد. الهام بخش بسیاری از دختران جوان در سراسر جهان شد.

خروج از نسخه موبایل