ورزشی

شایعات ادامه‌دار: آیا دی‌یونگ از بارسلونا خواهد رفت؟

شایعات ادامه‌دار: آیا دی‌یونگ از بارسلونا خواهد رفت؟

مدیر بارسلونا موضع خود در مورد فروش فرنکی دی یونگ را تایید کرد. آیا دی‌یونگ از بارسلونا خواهد رفت؟

خلاصه خبر

دی یونگ به این نکته اشاره کرد که تابستان آینده به خاطر اختلافات مداوم با مسئولان باشگاه تصمیم جدی خواهد گرفت.

منچستریونایتد همواره یک مشتری پی‌گیر بوده‌است.

مدیر ورزشی بارسلونا دکو مشتاق حفظ هلندی است.

آیا دی‌یونگ از بارسلونا خواهد رفت؟

به گزارش وب سایت ورزشی، دکو مدیر ورزشی بارسلونا برنامه باشگاه برای حفظ فرنکی دی یونگ هافبک خود را تایید کرد.

اخیراً گزارشی ادعا کرد که دی یونگ می‌تواند در پایان این فصل آینده خود را در این باشگاه تمام کند. مشکلات بین او و مسئولان شدیدتر شده است. از سویی دیگر، امتناع وی از انجام عمل جراحی روی آسیب دیدگی پا این مشکلات را تشدید کرده‌است. دی‌یونگ از آوریل غایب بوده‌است.

انتقال به منچستریونایتد بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است. اما دکو اصرار دارد که بارسلونا به دنبال فروش این بازیکن هلندی نیست.

دکو گفت: «من این صحبت‌ها درباره فرنکی را نمی‌فهمم. او با بارسا قرارداد دارد و ما از او بسیار خوشحالیم. او بازیکنی است که مشتاق بازگشت او هستیم. زیرا به فرنکی نیاز داریم.

“ما می خواهیم او بماند، اما بازیکن در زمان مناسب تصمیم می‌گیرد. این موضوع فعلاً مطرح نیست. مهم این است که فرنکی دوباره با ما بازی کند. زیرا ما به او نیاز داریم و برای او ارزش زیادی قائل هستیم.”

معضل عمل جراحی پای فرنکی دی‌یونگ

ویکتور فونت ، نامزد سابق ریاست بارسلونا اخیراً مدعی شد که با دی یونگ صحبت کرده است. او مدعی شد که تردید این هافبک برای انجام عمل جراحی روی پایش ناشی از ناتوانی باشگاه در تضمین انجام چنین عملی است.

گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا به دی یونگ هشدار داده است که اگر به رد عمل جراحی ادامه دهد، باید به زودی خود را آماده کند. اگرچه انتظار می رود این ملی پوش هلندی منتظر بماند تا قبل از بازگشت، 100 درصد احساس آمادگی کند.

 

خروج از نسخه موبایل