حضور عابدزاده در کنسرت ماکان بند!

احمد رضا عابدزاده معروف به عقاب آسیا یکی از بهترین دروازه بانان آسیا و تیم ملی فوتبال ایران بود. احمد عابدزاده در بازی های تیم ملی اسطوره به حساب می آید. دیشب این دروازه بان در کنسرت خواننده های جوان ایرانی در سالن حاضر شده بود. در ادامه سایت ورزشی با  حضور عابدزاده در کنسرت ماکان بند! همراه ما باشید.

حضور عابدزاده در کنسرت ماکان بند!

حضور عابدزاده در کنسرت ماکان بند!

یک ویدیو از حضور احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسطوره فوتبال ایران در کنسرت ماکان بند در فضای مجازی پخش شده است. احمدرضا عابدزاده شخصیتی است که کمتر او را در سالن های کنسرت مشاهده می کنیم. او بیشتر در رستوران خودش در شمال کشور حضور دارد. اما اینبار در کنسرت ماکان بند دیده شد. احمد رضا عابدزاده توسط امیر مقاره در سالن معرفی شد. کنسرت به هر بیننده ای هیجان و شور می دهد. ماکان بند جزو خواننده های پرطرفدار در ایران هستند که آهنگ های هیت زیادی دارند. امیر مقاره و روهام هادیان جزو این گروه موسیقی به حساب می آیند.

حضور عابدزاده در کنسرت ماکان بند!

عابدزاده نیز از جمله چهره های دوست داشتنی در ورزش فوتبال ایران بود که همیشه مردم علاقه زیادی به او داشتند. در زمان معرفی این دروازه بان سالن برگزاری بسیار شلوغ شد و همه حاضرین او را تشویق کردند. ماکان بند و دیگر خواننده های مطرح ایرانی به دلیل شرایط کرونا و شلوغی ها و اغتشاشات سال 1401 و مرگ مهسا امینی امکان برگزاری کنسرت نداشتند. اما مدتی است که سالن کنسرت ها بازگشایی شد و جدیدا نیز ماکان بند در تهران کنسرت برگزار کرد. در بین میهمانان یک چهره دوست داشتنی و آشنا وجود داشت که قطعا همه ما او را می شناسیم. عقاب آسیا اینبار به جای حضور در زمین چمن، در سالن کنسرت حضور پیدا کرد و با استقبال مردم در سالن روبرو شد. لطفا نظرات و دیدگاه تان را در بخش کامنت ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *