واکنش رونالدو به لباس جورجینا

جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور پرتغالی است. جورجینا مدلینگ و چهره معروف اینستاگرامی که در زمینه صنعت مد و پوشاک فعالیت می کند و لباس هایش همیشه جنجال های خاص خودش را دارد. در ادامه سایت ورزشی واکنش رونالدو به لباس جورجینا مشاهده خواهیم کرد.

 

لباس های جنجالی جورجینا رودریگس:

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو و مادر فرزندانش به دلیل ظاهر هنجار شکنانه اش در ریاض عربستان مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفه است. عکس هایی سرلخت یا با لباس بدن نما که در اینستاگرام خودش به اشتراک می گذارد. تصاویری با مایو در کنار یک استخر خصوصی جنجال زیادی به وجود آورد و برخی عنوان کردند که زن رونالدو باید شان یک کشور مسلمان را بداند. البته این نخستین بار نیست که خانم رودریگس عکس هایی برهنه از خودش با لوکیشن عربستان منتشر می کند. جورجینا حتی در پست های گروهی از رونالدو و دوستانش در منطقه دیریه عربستان به اشتراک گذاشت. عکس هایی که بخش های سنتی و مذهبی این کشور به شدت از آن انتقاد کردند.

واکنش رونالدو به لباس جورجینا

واکنش رونالدو به لباس جورجینا

کریس رونالدو بازیکن 38 ساله پرتغالی و همسرش از ژانویه 2023 به عربستان آمدند و کریستیانو عضو باشگاه النصر شد. البته رونالدو نیز چندان اهمیتی به لباس های لختی جورجینا نمی دهد و اعتقادات مذهبی خاصی ندارد. حتی کریس در یک تماشای گفتگوی نامزدش حالت خنده داری نشان داد. رونالدو قبل از اینکه به سمتش خم شود و چیزی بگوید. حالت جالب توجهی از خودش نشان داد و شروع به خندیدن کرد و ظاهرا معلوم نیست که آن دو چه گفتند.

واکنش رونالدو به لباس جورجینا

روحیه ستاره باشگاه النصر بعد از پایان فصل لیگ عربستان بهتر شده است. رونالدو و یارانش قهرمانی لیگ را در این فصل از دست دادند و بعد از الاتحاد در رده دوم قرار گرفتند. رونالدو در طول فصل استراحت خواهد کرد. تا تیمش برای فصل آینده آماده شود تا تیم جدید کریم بنزما را از نفس بیاندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *