شماره مسی در باشگاه اینتر میامی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا از تیم جدید خودش رونمایی کرد. بعد از شایعات فراوان انتقال مسی به تیم های مختلف ، بالاخره تصمیم خودش را گرفت و به ای ترتیب او فصل آینده در لیگ آمریکا و تیم اینترمیامی بازی خواهد کرد. در ادامه سایت ورزشی با شماره مسی در باشگاه اینتر میامی همراه ما باشید. برای مشاهده جدیدترین اخبار ورزشی کلیک نمایید.

 

لیونل مسی و اینتر میامی:

لئو مسی ستاره سابق بارسا و پی اس جی بلاخره در یک تیم آمریکایی حضور پیدا کرد. برخی رسانه ها ادعا کردند که حقوق مسی در اینتر میامی آمریکا سالانه 50 میلیون یورو می باشد و این مبلغ یک دهم پیشنهاد الهلال عربستان به این فوتبالیست است. چند وقت پیش سایت «Sports finding» در انگلستان از یک پیشنهاد جذاب و وسوسه انگیز باشگاه الهلال برای لیونل مسی پرده برداشت. آخرین پیشنهاد سعودی ها به مسی 900 میلیون دلار بود و در جدیدترین موارد به یک میلیارد دلار افزایش خبر داده بودند. البته مسی فوتبال آمریکا را به آسیا ترجیح داد و قطعا می تواند جان تازه ای به میامی ببخشد. این باشگاه در جدول کنفرانس شرق در جایگاه آخر قرار گرفته است. همچنین تیم ملی آرژانتین نیز می خواهد یک مرکز تمرین خوب در جنوب فلوریدا بنا کند.

شماره مسی در باشگاه اینتر میامی

قبلا روزنامه اکیپ فرانسه گزارش داد که لیونل و همسرش ترجیح دادند که در عربستان زندگی نکنند. همچنین بی اعتماد بودن به لاپورتا رئیس بارسلونا نیز باعث شد تا نظر مساعدی نسبت به بازگشت نیوکمپ نداشته باشند. سیاست کشور عربستان به این صورت است که صندوق سرمایه گذاری عمومی پول پاشی فراوانی برای جذب بازیکنان بزرگ نظیر مسی و رونالدو داشت. اما با جواب رد رونالدو قطعا یک نقطه منفی در کارنامه این تلاش ها به وجود آمد. عربستانی ها می خواستند با رقابت مسی و رونالدو در فوتبال لیگ کشورشان توجه ها را به سمت خود و فوتبالشان جذب نمایند.

شماره مسی در باشگاه اینتر میامی

شماره مسی در باشگاه اینتر میامی

با مشخص شدن تیم لیونل مسی در دنیا حالا کاپیتان تیم آرژانتین بعد از پایان لیگ فرانسه به تیم اینتر میامی آمریکا خواهد پیوست. لیونل مسی سه گزینه پیش روی خودش می دید که ترجیح داد به آمریکا و تیم اینتر برود. در حالی که خود این بازیکن و باشگاه اینتر میامی هنوز به صورت رسمی خبر فوق را تایید نکرده‌اند جورج ماس، مالک باشگاه آمریکایی، در یک توئیت کار حضور فوق ستاره آرژانتینی در اینتر میامی را تمام‌شده دانست. مالک باشگاه اینتر میامی در توئیت بدون متن خود یک عکس از لیونل مسی با پیراهن شماره 10 اینتر میامی منتشر کرده است.

mohamadnd
14 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *