خطیبی سرمربی مس کرمان شد

رسول خطیبی مربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز بعد از توافق با باشگاه مس کرمان به مدت دو فصل هدایت این باشگاه را برعهده گرفت. رسول بعد از توافق با این باشگاه از این فصل هدایت این تیم را عهده دار است. در ادامه سایت ورزشی با مطلب خطیبی سرمربی مس کرمان شد همراه ما باشید.

 

خطیبی سرمربی مس کرمان شد

رسول خطیبی بعد از توافق با باشگاه مس کرمان به مدت دو فصل هدایت این باشگاه را برعهده گرفته است. رسول قبل از آن در تیم های لیگ برتری همانند آلومینیوم اراک ، تراکتورسازی تبریز ، ماشین سازی تبریز نیز سابقه فعالیت مربیگری دارد. در لیگ یک هم با تیم های زیادی به عنوان سرمربی کار کرد. مس در فصل قبل بعداز یک فصل حضور در لیگ برتر دوباره به لیگ 1 سقوطکرد و فصل گذشته فرزاد حسین خانی سرمربی مسی ها بود.

خطیبی سرمربی مس کرمان شد

رسول از این به بعد باید دو فصل مس کرمان را مدیریت نماید. مس در فصل قبل بعد از هشت فصل دوری با هدایت فرزاد حسین خانی به لیگ برتر رسید. این تیم با 22 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد و به لیگ دسته یک سقوط نمود. بعد از بررسی گزینه های مختلف خطیبی تجربه صعود به لیگ برتر را با تیم های مختلف در کارنامه خودش دارد. او فصل قبل نیز به عنوان مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان بود.

خطیبی سرمربی مس کرمان شد

سابقه فعالیت و بازی رسول خطیبی در فوتبال ایران:

رسول خطیبی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در بازی های جام جهانی 2006 آلمان را در کارنامه دارد و در دوران بازی خودش در تیم های بزرگ و مطرحی همانند پاس تهران ، استقلال تهران ، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و گسترش فولاد تبریز حضور یافت. در خارج از کشور نیز به عنوان بازیکن لژیونر در تیم های مطرحی همچون هامبورگ آلمان و الشارجه و الطفره امارات حضور داشت. روابط عمومی مس در معرفی خطیبی گفت: او در فصل 92-1391 لیگ دسته اول تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بازیکنان جوان و بومی در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، به قهرمانی رسید و منجر به صعود مستقیم این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران شد.

خطیبی سرمربی مس کرمان شد

بعد از موفقیت رسول خان در گسترش فولاد، کانون مربیان ایران از او به عنوان مربی سال فوتبال ایران در فصل 92-91 برگزیدند. همچنین دو فصل بعد به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال سیاه جامگان انتخاب گشت و در میانه های فصل از این تیم جدا شد و هدایت ماشین سازی تبریز را برعهده گرفت و با این تیم توانست با هدایت خطیبی به لیگ برتر صعود نمود. رسول خطیبی در سال 1398 نیز به عنوان سرمربی باشگاه آلومینیوم اراک انتخاب شد و توانست با این تیم نتایج خوبی بدست بیاورد و در نهایت موفق شد همراه با این باشگاه به لیگ برتر ایران صعود کند. ایشان با این باشگاه در لیگ برتر نیز نمایش خیره کننده ای داشت و در پایان فصل اول توانست با جای گیری در رتبه ششم شگفتی ساز لیگ برتر نام برد.

mohamadnd
18 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *