دورهمی بازیکن مغضوب یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با کسب جام های فراوان در لیگ امسال توانست افتخارآفرینی کند. اما گل محمدی برخی از فوتبالیست های خودش را نمی خواهد و دست به تغییرات گسترده ای خواهد زد. در ادامه سایت ورزشی با دورهمی بازیکن مغضوب یحیی گل محمدی همراه ما باشید.

 

دورهمی بازیکن مغضوب یحیی گل محمدی

دو بازیکن لژیونر فوتبال پرسپولیس و فوتبالیست فصل قبل این باشگاه کنار هم قرار گرفتند. بازار نقل و انتقالات باشگاه هنوز داغ نشده و جابه جایی خاص و مهمی در لیگ فوتبال ایران رخ نداده است. اما بازگشت برخی لژیونرها و جدایی بازیکنان مهم از تیم سرخابی ها می تواند جزو مهم ترین اخبار فوتبالی در تابستان باشد. اما در این میان سرنوشت بازیکنانی نظیر مهرداد محمدی و شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی برای طرفداران از اهمیت زیادی برخوردار است. محمدی و شجاع بعد از سپری نمودن فصل اخیر در لیگ ستارگان و نمایش موفق در السیلیه و الاهلی مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار گرفتند و شاید به ایران برگردند.

دورهمی بازیکن مغضوب یحیی گل محمدی

این دو فوتبالیست لژیونر ایران در اردوی تیم ملی نیز به دلیل عدم دعوت و مصدومیت حضور نیافتند. دیروز در یک جلسه سیامک نعمتی و بازیکن پرسپولیس و حمیدرضا طاهرخانی بازیکن خیبر خرم آباد دیده شدند. مهرداد محمدی فصل درخشانی را در لیگ ستارگان سپری نمود و توانست 9 گل بزند. اما مهرداد نیز نتوانست به تیم ملی دعوت شود و شاید همین مسئله باعث انتقال بهترش شود و با جدایی از السیلیه در فوتبال قطر کارش را دنبال نموده یا به لیگ ایران بازگردد و بیشتر مورد توجه سرمربی تیم ایران قرار بگیرد.شجاع نیز با جدایی از تیمش احتمالا به پرسپولیس باز می گردد. سرنوشت آینده او برای فوتبال دوستان اهمیت فوق العاده ای دارد و جابه جایی اش می تواند جزو بمب های انتقالات در فوتبال ایران شود. سیامک نیز حالا در لیست خروج یحیی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *