اولین مصاحبه نکونام در استقلال

جواد نکونام بازیکن سابق فوتبال استقلال به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو قرار گرفت. سرمربی جدید تیم استقلال رسما معرفی شد و جواد باید به عنوان سرمربی در لیگ 23 بر روی نیمکت آبی ها قرار بگیرد. در ادامه سایت ورزشی با اولین مصاحبه نکونام در استقلال همراه ما باشید.

 

اولین مصاحبه نکونام در استقلال

به گزارش سایت ورزشی بالاخره طلسم انتخاب جانشین برای ساپینتو شکست و سه شنبه شب جواد نکونام رسما سرمربی استقلال تهران معرفی شد. ظاهرا نام نکو توسط گروه مذاکرات اعلام شد تا او به عنوان سرمربی جدید تیم در لیگ 23 معرفی شود. ظاهرا قرار است مراسم معارفه جواد ظهر روز چهارشنبه برگزار شود. او از هدف های بزرگش برای موفقیت در استقلال و کسب جام قهرمانی در مصاحبه صحبت کرد. جواد نکونام در صحبت های خودش از وعده بزرگ برای رسیدن به اهداف سخن گفت. او در ادامه گفت: قول می دهم تا پای جانم و حایی که می توانم برای استقلال زحمت بکشم.

همچنین جواد در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: تمام تلاشم را انجام می دهم و با تمام وجود کار می کنم تا باشگاه و تیم رویای کودکی ام که عاشقش بودم را پیروز کنم. اسم بزرگ استقلال و افتخارات زیادی که با این تیم بدست آوردم را فراموش نمی کنم. جواد نکونام درباره فهرست بازیکنان مد نظر گفت: لیست بازیکنان آماده است و به یک تیم خوب و با تعهد و با قدرت جنگندگی بالا برای کسب موفقیت در دو جام نیاز داریم.

اولین مصاحبه نکونام در استقلال

سخنان جواد نکونام در بخش دیگر مصاحبه:

در شرایطی که امروز مراسم معارفه جواد نکونام برگزار می شود. اما او مقابل دوربین سایت آنتن نشست و پاسخ سوالات پژمان راهبر را داد. جواد از هدف های بزرگ خودش برای موفقیت در استقلال و کسب جام قهرمانی گفت:

نکونام در صحبت‌هایش از وعده بزرگش برای تلاش جهت رسیدن به اهدافش سخن به زبان آورد و اظهار داشت: قول می‌دهم…. قول می‌دهم تا پای جانم و جایی که می‌توانم برای استقلال زحمت بکشم.

همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما باید تلاش کنیم و با تمام جود باشگاه استقلال را قهرمان کنیم. رویای کودکی من این تیم بود و اسمش واقعا بزرگ است و افتخاراتش را نباید فراموش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *