درگیری جواد نکونام با فرهاد مجیدی

جواد نکونام و فرهاد مجیدی هردو از بازیکنان سابق باشگاه استقلال هستند که هردو تجربه قرارگرفتن در نیمکت تیم را بدست آوردند. جواد نکونام بعد از انتصاب به عنوان سرمربی استقلال از دوستی و اختلاف هایش با مجیدی اسطوره استقلال پرده برداشت. در ادامه سایت ورزشی با درگیری جواد نکونام با فرهاد مجیدی همراه ما باشید.

 

درگیری جواد نکونام با فرهاد مجیدی

زمانی که جواد نکونام بازیکن باشگاه اوساسونا بود و فرهاد در کشورهای عربی فوتبال بازی می کرد. این دو شخص رابطه دوستانه و نزدیکی باهم داشتند و هر چند وقت یکبار درباره استقلال صحبت می کردند. مجیدی می دانست که آقا جواد لالیگایی عاشق رنگ آبی است و یک روزی قصد دارد دوباره به باشگاه استقلال باز گردد و هردو علاقه داشتند که روزی در باشگاه استقلال همبازی شوند. بعدها این اتفاق قرار بود رخ دهد که با مخالفت امیر قلعه نویی با حضور مجیدی در ابتدای لیگ دوازدهم اوضاع خراب شد. نکونام در این ماجرا تقصیری نداشت و فرهاد او را مورد هدف قرار داده بود.

مصاحبه کنایه آمیز مجیدی علیه جواد باعث شد تا او شوکه شود و از آن موقع رابطشان دچار مشکل گردد. جواد نکونام بعدها در یک مصاحبه کنایه ای به فرهاد کرد و از برخی تحرکات روی سکوهای استادیوم گفت. در بازگشت مجیدی به استقلال آنها در ظاهر رابطه بدی نداشتند اما اختلافات قبلی هنوز حل نشده بود. دو فصل قبل مجیدی دعوای خود را با جواد علنی کرد. سرمربی استقلال بعد از شکست فولاد در برابر استقلال در شهر اهواز ، اتهاماتی به نکونام و داوری زد که حسابی جنجالی شده بود. سرمربی فولاد هم در مصاحبه ای گفت فرهاد آدم مجازی است و کنایه‌های سنگین دیگری زد. این دو هر چند امسال قبل از بازی فولاد و استقلال دست داد و عکس گرفتند اما کیست که نداند اصلا رابطه حسنه ای ندارند.

درگیری جواد نکونام با فرهاد مجیدی

کنایه قدیمی فرهاد مجیدی به جواد نکونام:

مجیدی قبلا هم یک بار به مربی فولاد کنایه زد اما در آن زمان جواد تصمیم گرفت سکوت کند. در سی ام دی ماه سال 96 وقتی مجیدی در مصاحبه‌ای به حمایت از افتخاری مدیرعامل وقت استقلال و موضعگیری علیه فتح‌الله زاده دوست و رفیق قدیمی‌اش پرداخت، در لابلای مصاحبه خود کنایه ای هم به نکو زد و گفت: «یک سال در استقلال بازی کردند. پول میلیاردی گرفتند و ادعای سرمربیگری این تیم را هم دارند.»

درگیری جواد نکونام با فرهاد مجیدی

سخنان جدید جواد نکونام درباره فرهاد مجیدی:

ما باید در استقلال به دنبال ایجاد اتحاد باشیم. قطعا برای همه پیشکسوتان عزیز استقلال احترام قائل هستم. امیدواریم بتوانیم پرچم آبی ها را بالا نگه داریم. قطعا اتفاق خوبی در باشگاه رخ داد که شروعش با فرهاد مجیدی بود و دوستان دیگری که با من تماس گرفتند و خیلی به من لطف داشتند و پیگیر کار من هستند. این اتحاد زیباست و در نهایت ما را به موفقیت می رساند. من تنهایی هیچ کاری نمی توانم بکنم و این را خیلی شفاف و صادقانه می گویم. پیشکسوتان ، بزرگان و مدیران و کسانی که مسئولیتی در باشگاه استقلال دارند و جزو افتخارات باشگاه هستند، اگر در کنار ما نباشند هیچ موفقیتی بدست نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *