نقل و انتقالات جنجالی تراکتورسازی تبریز

تیم تراکتوسازی تبریز نقل و انتقالات تابستانی را با بمب جنجالی شروع کرده است. تبریزی ها چهار بازیکن فوق العاده ای را برای فصل آینده خریداری کرده اند. برای اطلاع از نقل و انتقالات جنجالی تراکتورسازی تبریز در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید. همچنین از جدیدترین نقل و انتقالات فوتبال دیدن نمایید.

نقل و انتقالات جنجالی تراکتورسازی تبریز

نقل و انتقالات جنجالی تراکتورسازی تبریز

به گزارش سایت ورزشی ، چهار بازیکن بنام حسین پورحمیدی ، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی و مهدی شیری در این فصل توسط تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی خریداری شد. این افراد قرارداد جدیدی را با سرخپوشان تبریزی امضاء کردند. پورحمیدی فصل قبل در آلومینیوم اراک به صورت قرضی حضور داشت و با پایان قراردادش دوباره به تراکتور برگشت. شجاع و آقایی و شیری نیز از جمله فوتبالیست هایی هستند که در پست دفاعی کار می کنند و ترکیب تراکتور در این فصل تغییرات زیادی خواهد داشت. تراکتور به دنبال تقویت تیمش به عنوان یک مدعی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ظاهر می شود. حسین پور حمیدی دروازه بان سابق اراکی ها با 17 کلین شیت در لیگ برتر به تبریز آمده تا خیال خمس را از خط دفاع راحت کند. احتمال زیاد پورحمیدی جایگزین محمد رضا اخباری خواهد شد.

نقل و انتقالات جنجالی تراکتورسازی تبریز

شجاع خلیل زاده نیز به عنوان یک بازیکن لژیونر یکی از 7 سهمیه خارجی تراکتوری ها را اشغال می کند. و با توجه به حضور آلوز، گوستاوو و صفا، حالا قرمزها امکان سه خرید خارجی دیگر داشته باشند. همچنین نکته مهم و حائز اهمیت اینکه تراکتور با ثبت سه خرید لیگ برتری ، همچنان امکان جذب چهار بازیکن از لیگ ایران را دارد. و خمس با آغوش باز به استقبال جذب بازیکنان جدید می رود. اما حالا باشگاه تراکتور اولین هایجک نقل‌و انتقالات فوتبال ایران را انجام داد. و با حسینی به توافق اولیه دست پیدا کرده است. تراکتور که دیشب به صورت هم‌زمان از ۴ خرید خود برای فصل آینده رونمایی کرده بود. به احتمال زیاد تا پایان امروز نیز از سید مهدی حسینی رونمایی می‌کند.

mohamadnd
25 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *