کفشگری زیر نظر علی دایی

مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد .مهرداد کفشگری هافبک سابق پرسپولیس که به مهارت ها و رهبری در زمین شهرت دارد. از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد و این پایان دورانی را برای این بازیکن محبوب رقم زد. تصمیم او نام او را به فهرست رو به رشد فوتبالیست هایی که در روزهای اخیر با این ورزش خداحافظی کرد. اضافه می کند، از جمله محسن ربیع خواه، محمد انصاری، حمیدعلی عسگری و حسین ماهینی.

کفشگری در تمرینات
کفشگری در تمرینات

مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

مهرداد کفشگری در پستی صمیمانه در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی به ابراز احساسات پرداخت و سفر فوتبالی خود را بازتاب داد. او با اذعان به اهمیت سه سال گذشته شروع کرد. دوره ای که در آن زمان برای ارزیابی تعهد خود به بازی اختصاص داد. شوقگری با تأمل در تلاش ها، چالش ها و فداکاری هایی که با دنبال کردن اشتیاق خود به همراه داشت. به این فکر کرد که از این همه چه به دست آورد.

وداع با فوتبال

کفشگری با احساس بسته بودن، با احساسی عمیق از پیروزی از فوتبال جدا شد. او در تک تک روزهایی که به این ورزش اختصاص داده بود ابراز غرور کرد. و آن را بهترین هدیه خداوند به او دانست. این هافبک از جامعه فوتبال تشکر کرد. و به ویژه از علی دایی، فوتبالیست اسطوره ای ایران که برای بسیاری الهام بخش بود، نام برد. شوقگری همچنین به افتخار بستن بازوبند کاپیتانی برای پرسپولیس اذعان داشت. تجربه ای که احساسات بی نظیری را برانگیخت. وی همچنین از حمایت بی دریغ چهل میلیون هوادار آگاه و پرشور که در طول دوران حرفه ای اش در کنار او بودند، قدردانی کرد.

مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

کفشگری در پیام خداحافظی خود از همه کسانی که در مسیر پانزده ساله او در فوتبال حرفه ای حضور داشتند تشکر کرد. وی ضمن تشکر از عزیزان، هم تیمی ها، مربیان و حامیان خود، بر نقش مهم آنها در موفقیت خود تاکید کرد. کفشگری در حالی که با ورزشی که زندگی او را شکل داد خداحافظی کرد. عظمت فوتبال را به عنوان یک موهبت الهی که جوانی او را غنی کرد، تشخیص داد.

بازی در پرسپولیس

بازنشستگی مهرداد کفشگری پایان فصل قابل توجهی در فوتبال ایران است. کمک های او به پرسپولیس و دوران درخشان او برای همیشه در یادها خواهد ماند. و به عنوان الهام بخش فوتبالیست های مشتاق در کشور است. در حالی که دنیای فوتبال شاهد جدایی چند بازیکن شاخص است. خداحافظی کفشگری لحظه تلخ دیگری را به تاریخ این ورزش اضافه می کند.

کفشگری مقابل ذوب آهن
کفشگری مقابل ذوب آهن

مهرداد کفشگری در پست خداحافظی‌اش اینطور نوشت

سه سال پیش تو چنین روزی تصمیم گرفتم از بهترین هدیه خدا به من(فوتبال بازی کردن ) دل بکنم
ولی سه سال طول کشید برای اولین مرگ زندگی خودم مراسم تشییع بگیرم و دفنش کنم 💔تو این سه سال فقط فکر کردم در قبال این همه تلاش و سختی و گذشتن از بهترین روزهای جوانی چه چیزی بدست اوردم ؟؟؟؟
من صد در صد برنده از فوتبال خداحافظی میکنم و به تک تک روزایی که جوانی خودم را به پایش گذاشتم افتخار میکنم …
مرسی فوتبال عزیزم که علی دایی ( آرزو میکنم تو مسیر زندگی همه ادمای دنیا یک مرد بزرگ همانند علی دایی قرار بگیره ) ،بازوبند کاپیتانی پرسپولیس (یک حس بی نظیر) چهل میلیون  هوادار با معرفت و مشتی … به‌من‌هدیه دادی 🙏🏻
تشکر می‌کنم از تک تک عزیزانی که تو این پانزده سال فوتبال حرفه ای کنارم بودن 🤝 خداحافظ بهترین هدیه خدا 😔

مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

نتیجه

مهرداد کفشگری، هافبک سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد .علاقه مندان و هواداران فوتبال در سراسر جهان به تجلیل از مهرداد کفشگری به دلیل فداکاری، مهارت و بازی های خاطره انگیزش می پیوندند. در حالی که او با بازی ای که زندگی او را شکل داد خداحافظی می کند، میراث او به عنوان یک هافبک با استعداد و یک چهره قابل احترام در ورزش برای نسل های آینده ماندگار خواهد بود.

Hesam
2 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *