عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی

کریس رونالدو بازیکن پرتغالی و ستاره باشگاه النصر این روزها با خانواده اش در تعطیلات کشور ایتالیا در یک قایق تفریحی سپری می کند. در ادامه سایت ورزشی با عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی همراه ما باشید.

 

عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی

به گزارش سایت ورزشی ، با اتمام پایان فصل لیگ روشن عربستان سعودی، رونالدو و جورجینا همسرش به همراه فرزندانشان در تعطیلات حضور دارند. زوج دوست داشتنی دنیای فوتبال با فرزندان خود چند روزی را در ساردینیا حضور دارند. تا از استراحت و آفتاب و قایق تفریحی خود لذت ببرند. جورجینا با حساب رسمی اینستاگرام خودش چند عکس از تفریحات لاکچری خودش در کنار رونالدو منتشر کرده است. جورجینا هر چند وقت یکبار عکس های زیبا و لاکچری از خودش و شوهرش منتشر می کند. اینبار با انتشار این تصاویر در چند ساعت بالای 5 میلیون لایک گرفت.

عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی

جورجینا رودریگز و کریس رونالدو در حالی به این سفر رفتند. که در کنار همدیگر در حال تفریح دیده شده بودند. چندی قبل شایعات زیادی درباره خیانت و جدایی آنها منتشر شده بود. و با این تفریحات وحضور کنارهم ظاهرا آن اخبار شایعه ای بیش نبوده است. رونالدو با قایق تفریحی گران قیمت و لاکچری خودش بنام Azimut Grande 27 با جورجینا تفریحات تابستانی را با فرزندان آغاز کرده است.

عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی

قایق بزرگ و تفریحی Azimut Grande 27 با طول 88 فوت یعنی 27 متر و پنج کابین برای استراحت و شش سرویس حمام و توالت جزو بهترین قایق های تفریحی دنیا به شمار می رود. این قایق ۵.۵ میلیون پوندی همچنین دارای یک آشپزخانه مدرن، دو منطقه استراحت، یک سالن بزرگ، و یک اتاق غذاخوری مجلل است. این قایق با دو موتور ۱۹۰۰ اسب بخار می باشد. از فیبر کربن با وزن 93 تن ساخته شد. به نظر شما آیا رونالدو در این فصل از لیگ عربستان عملکرد درخشانی از خودش به نمایش می گذارد؟ نظرات و دیدگاه تان را در بخش کامنت ها بنویسید.

تصاویر خوش گذرانی جورجینا و رونالدو با قایق در ایتالیا

عاشقانه جورجینا و رونالدو روی قایق تفریحی

mohamadnd
27 ژوئن 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *