عکس خانه رویایی نیمار در برزیل

نیمار جونیور یکی از ثروتمندترین بازیکنان سالهای اخیر تیم ملی برزیل و باشگاه های مطرح اروپایی بوده است. او در این سال ها به خوبی فرصت یافت که حسابی با پول هایش عشق کند و ثروت خود را صرف خرید ویلای لاکچری و ماشین و تفریحاتش کند. در ادامه سایت ورزشی با عکس خانه رویایی نیمار در برزیل آشنا شوید.

 

عکس خانه رویایی نیمار در برزیل

نیمار در عمارت جدید خودش یک پیست کارتینگ و یک دریاچه مصنوعی می سازد. عکس های کاملا اختصاصی که توسط نشریه مارکا منتشر شده نشان می دهد. که پیست کارتینگ چشمگیر نیمار بازیکن پی اس جی در عمارت بزرگ قرار دارد. ظاهرا نیمار به همراه خانواده و دوستانش تعطیلات را در آنجا می گذراند. عکس هایی هوایی از عمارت جدید نیمار در مانگاراتیبا در کاستا ورد ریودوژانیرو نشان می دهد که او بازیکن خوش بختی است. صحبت های زیادی را هم متوجه خودش در کشور برزیل به راه انداخته است. عمارتی که دارای زمین فوتبال ، زمین تنیس و چند استخر می باشد.

عکس خانه رویایی نیمار در برزیل

یکی از نکاتی که برای پدر نیمار به عنوان مسئول ساخت این عمارت جذاب مشکل زیادی را ایجاد می کند. دریاچه مصنوعی 1000 متری که شکایت هایی به دلیل جرایم زیست محیطی دریافت نموده است. رسانه های برزیلی ادعا کردند که برای ساخت این دریاچه نیازی به برداشت سنگ و جنگل زدایی بخش هایی از پوشش گیاهی منطقه و حتی انحراف رودخانه بود. از سمت دیگر این خانواده یک سطح چوبی ساختند. و در سمت دیگر نوعی کیوسک ساحلی با سنگ احاطه شده است. خبرهایی رسید که اداره محیط زیست و شهرداری دستور توقف کار این عمارت را صادر نموده است. ماموران پلیس ایالت ریودوژانیور برای اعلام رسمی این تصمیم به محل رفتند. حتی یک بار پدر فوتبالیست معروف برزیلی ها به ماموران توهین کرد و باعث دستگیری اش شد.

به نظر شما آیا ویلای مجلل نیمار دردسرهای تازه ای برای پدرش به وجود می آورد؟ نظرات تان را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
1 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *