جنگ رئال و بارسا بر سر آردا گولر پدیده‌ی فوتبال ترکیه

گویا رئال مادرید و فنرباغچه برای جذب آردا گولر پدیده‌ی فوتبال ترکیه به توافق رسیده‌اند. در این پست از ورزشی به جنگ رئال و بارسا برای جذب این بازیکن با استعداد می‌پردازیم.

آردا گولر پدیده‌ی فوتبال ترکیه در رئال یا بارسا؟

لوس بلانکوس 20 میلیون یورو به جای بند خرید 17.5 میلیون یورویی پرداخت خواهد کرد.

آردا گولر به یکی از نکات کلیدی پنجره تابستان تبدیل شده است. این بازیکن جوان ترکیه‌ای روزها را صرف تصمیم‌گیری بین چند باشگاه برتر اروپا کرده است. که مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

در چند ساعت اخیر، نبرد به نبردی تماما اسپانیایی بین رئال مادرید و بارسلونا محدود شد و . میلان نیز وارد ماجرا شد. تصمیم بین فوتبال تیم اصلی یا یک پروژه واضح‌تر بود. یعنی شانس موفقیت رئال مادرید یا حضور فوری در بارسلونا و تیم اصلی. این بازیکن و پدرش به صحبت‌های دو باشگاه بزرگ فوتبال اسپانیا گوش داده‌اند. اکنون زمان تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است.

چیزی که از ابتدا برای بازیکن فنرباغچه مشخص بود این است که دوران حضور او در باشگاه استانبول به پایان رسیده است. او خواهان تغییر صحنه است. او این موضوع را به مدیران باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرد تا در ازای 17.5 میلیون یورو که به عنوان بند خرید در قرارداد او وجود دارد، با جدایی او سازگار شوند.

در واقع، ظاهرا رئال مادرید از قبل با فنرباغچه قرارداد 20 میلیون یورویی ثبت کرده است.

از زمانی که مشخص شد رئال مادرید در حال بررسی خرید احتمالی این ملی پوش ترکیه‌ای است. غول‌های اسپانیایی مانند وینیسیوس، رودریگو و اندریک به دنبال آینده هستند. گولر از قبل می داند که رقابت در بالاترین سطح با فنرباغچه چه در لیگ و چه در اروپا چگونه است.

چه به عنوان یک پروژه آینده و چه حتی به عنوان یک بازیکن احتمالی برای فصل 23-24، رئال مادرید در چند ساعت اخیر حرکتی قدم برداشته است. تصمیم قطعی برای انتقال گولر به بارسلونا محتمل تر است.

نظارت طولانی مدت

رئال مادرید از زمانی که بازیساز 18 ساله موفق شد در رقابت های 21-22 در لیگ برتر ترکیه به موفقیت دست پیدا کند، این بازیکن را دنبال می کند. نام او واکنشی به علاقه بارسلونا نبوده است.

در چند روز اخیر همه چیز سریع اتفاق افتاد. اما نام او پیش از این در جلسات مختلفی در دفتر مرکزی باشگاه دیده شده است. مفهومی که در Valdebebas از او وجود داشت، او را در میان آن استعدادهای جوان قرار داد که باید برای آینده دنبال شوند، نه به عنوان یک خرید فوری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *