تیپ عجیب پیکه در مسابقات بوکس

جرارد پیکه همسر سابق شکیرا خواننده کلمبیایی که به دلیل خیانت از همسرش فوتبالیستش جدا شد. حالا پیکه در یک لحظه تحقیر کننده در ورزشگاه بوکس قرار گرفت. در زمان حضورش در یک سالن بوکس توسط تماشاچی ها هو شد. در ادامه سایت ورزشی با تیپ عجیب پیکه در مسابقات بوکس همراه ما باشید.

 

تیپ عجیب پیکه در مسابقات بوکس

به گزارش سایت ورزشی ، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا برای تماشای یک مسابقه بوکس به مادرید رفت. او توسط مردم و هوادارانش در ورزشگاه هو شد. جرارد به همراه بقیه سلبریتی های مراسم شب سال در ورزشگاه متروپولیتانوی مادرید شرکت کرد. بازیکن سابق بارسا در این مراسم برگزاری مسابقات بوکس ، تیپ گل درشتی زده بود. یک عدد تی شرت آبی با طرح های زرد و نارنجی که بر تن داشت و همچنین یک عینک آفتابی نیز بر روی چشمانش زده بود. پیکه در این روزها زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته است. و بعد از ماجرای خیانتش به شکیرا و ازدواج مجددی که قرار است به زودی برپا کند.

تیپ عجیب پیکه در مسابقات بوکس

تیپ خاص او همیشه از نظرها پنهان نمی ماند. زمانی که او در یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی مصاحبه زنده انجام داد. مصاحبه کننده به جرارد گفت: من عاشق تیپت هستم. پیکه گفت مناسب اینجا پوشیدم. زمانی که مصاحبه زنده تلویزیونی در جریان بود. در این لحظه مردم مشغول هو کردن این بازیکن فوتبال بودند. مصاحبه کننده در ادامه گفت: «واقعا بی‌عیب و نقصی و چیزی که در این مورد خیلی خوشم می‌آید این است که تیپت توجه همه را جلب می‌کند؛ برای همین مردم بعدا می‌توانند درباره‌اش حرف بزنند.» پیکه هم جواب داد: «یک کم. آره، برای اینکه مردم بتوانند ببینند.»

پیکه محبوبیت سابق خودش را در بین اسپانیایی ها از دست داد و ماجرای خیانتش حسابی نقل محافل است. همسر سابق پیکه به دلیل خیانت او را ترک کرد و به همراه فرزندانش زندگی می کند. این مسئله باعث تاثیر بسیار بد روی وجه اجتماعی ستاره سابق فوتبال جهان دارد.

mohamadnd
6 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *