حسین کنعانی
حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست
حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

تیم های قبلی حسین کنعانی

مدافع میانی محبوب و پرحاشیه سرخ پوشان که سابقه بازی در تیم استقلال را نیز دارد.با عقد قرارداد 2 ساله از تیم الاهلی به تیم پرسپولیس پیوست.

حسین کنعانی پیش از این سه باز از پرسپولیس جدا شد.او ابتدا برای انجام خدمت سربازی از پرسپولیس راهی ملوان شد. در برگشت به پرسپولیس به توافق نرسید و راهی استقلال شد. و پیراهن تیم دیگر پایتخت را بر تن کرد

او پس از استقلال راهی سایپا و سپس راهی ماشین سازی شد.پس از درخشش فراوان در این 2تیم دوباره مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت.

بیوگرافی حسین کنعانی زادگان

حسین کنعانی زادگان معروف به حسین کنعانی بازیکن حرفه ای فوتبال ایرانی است که با مهارت و استعداد استثنایی خود در دنیای فوتبال موج می زند. کنعانی متولد 26 اسفند 1374 در تهران، ایران به عنوان یکی از درخشان ترین آینده های فوتبال ایران در سال های اخیر ظاهر شد.

نظر و مصاحبه او

حسین کنعانی که بارها ابراز پشیمانی کرده بود.از رفتن به تیم استقلال و بارها در مصاحبه گفته بود که از رفتن به تیم استقلال پشیمان بوده . بزرگترین اشتباهش رفتن به این تیم بود با درخشش در تیم پرسپولیس خود در دل هواداران جا کرد. با قهرمانی های پیایی در کنار زوج های خود در پرسپولیس (شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی)درخشید. خود را در دل هواداران پرسپولیس جا کرد.

حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست
حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

لیست یحیی گل محمدی برای خرید

حسین کنعانی که در صدر لیست یحیی گل محمدی قرار داشت بالاخره توسط مدیرعامل وقت پرسپولیس رضا درویش خریداری شد تا بمب نقل و انتقالات پرسپولیس قرار بگیرد.

او این فصل پیراهن شماره 6 را برتن میکند.

مدافع 29 ساله بندر ماهشهری پرسپولیس با حضور در باشگاه پرسپولیس به هواداری که گوشی او را دزدیدند یک گوشی هدیه داد تا محبوب خود را در میان هواداران پرسپولیس بیشتر کند.

شغل بین المللی

بازی های حسین کنعانی در رده باشگاهی از چشم انتخاب کنندگان تیم ملی دور نماند. او اولین دعوت خود را به تیم ملی ایران در سال 2018 دریافت کرد و اولین بازی ملی خود را در بازی دوستانه مقابل ازبکستان انجام داد. توانایی فنی، بینش و پاسکاری کنعانی به سرعت او را به بازیکنی کلیدی برای تیم ملی تبدیل کرد

حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست
حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

نتیجه

سفر حسین کنعانی زادگان از خیابان های تهران تا تبدیل شدن به چهره ای مطرح در فوتبال ایران، گواه استعداد و سخت کوشی اوست. کنعانی با توانایی های فنی، تطبیق پذیری و فداکاری خود، خود را به عنوان یک ستاره در حال ظهور در دنیای فوتبال ثابت کرده است. همانطور که او به تکامل و پیشرفت در حرفه خود ادامه می دهد، هواداران مشتاقانه منتظر موفقیت های آینده او در عرصه باشگاهی و بین المللی هستند. بازیکن ملی پوش پرسپولیس در مصاحبه ای گفت امیدوار ست با پرسپولیس قهرمان لیگ خلیج فارس ایران و با تیم ملی ایران قهرمان آسیا شود.حسین در حالی که پیشنهاد بهتری از تیم های قطری و حتی تیم های ایرانی داشت .ولی باز هم پرسپولیس و تیم محبوب خود را انتخاب کرد .تا نشان دهد تیم پرسپولیس را واقعا قلبی دوست دارد

Hesam
9 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *