استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه

جواد نکونام سرمربی جوان و نامدار باشگاه استقلال بعد از اینکه تکلیف وضعیت مدیرعامل این باشگاه مشخص شد، امید زیادی پیدا کرده است. او می خواهد هر طور شده بازیکنان مد نظرش توسط خطیر خریداری شود. در ادامه سایت ورزشی با استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه همراه ما باشید.

استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه

استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه

چند روز قبل مدیر عامل باشگاه استقلال بعد از کش و قوس های فراوان انتخاب شد. جواد نکونام سرمربی آبی ها در تمرینات به استقبال علی خطیر رفت. قطعا این سرمربی به دنبال رفع چالش های مورد نظرش است. شاید در حالت بدبینانه هیچکس تصور نمی کرد که سرپرست آبی ها بعد از برگزاری جلسه پنجم تمرینی ، از این باشگاه استعفا دهد. اما اتفاق بلاخره رخ داد و بعد از بلاتکلیفی و گذر از 72 ساعت، هئیت مدیره استقلال تصمیم گرفت از علی خطیر به عنوان مدیر عامل جدید رونمایی کند. او از دو روز گذشته کار خودش را آغاز نمود و حتی به محل تمرین آبی ها رفت.

استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه

خطر بعد از ورود به کمپ حجازی ، در اولین قدم با نکونام یک دیدار گرم و صمیمانه داشت و حداقل سرمربی جوان خودش را از این بلاتکلیفی درآورد. او می داند که برای پیشبرد هدف ها و برنامه هایش و جذب بازیکنان جدید با چه شخصیتی دیدار نماید. در رسانه رسمی استقلال عکس هایی از این دیدار مدیر عامل و سرمربی منتشر شد. خنده های جواد نشان می دهد که او همکاری بسیار عالی با علی خطیر خواهد داشت تا تیم را به سرانجام برسانند. ظاهرا به زودی قرار شد نکونام و خطیر در یک جلسه ویژه باهم دیدار کنند و بر روی گزینه های نقل و انتقالات استقلال بحث و گفتگو نمایند. به نظر شما آیا مدیر عامل جدید باشگاه و سرمربی جوان می توانند استقلال را از روزهای پرچالش و آشفته عبور دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *