وینگر سابق پرسپولیس رسماً به استقلال پیوست

یکی از بازیکنان و وینگرهای قبلی باشگاه پرسپولیس به استقلال خوزستان پیوسته است. استقلال خوزستان بعد از صعود به لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال جذب بازیکنان بی نظیر و قوی است. در ادامه سایت ورزشی با وینگر سابق پرسپولیس رسماً به استقلال پیوست همراه ما باشید.

 

وینگر سابق پرسپولیس رسماً به استقلال پیوست

به گزارش سایت ورزشی ، وینگر سابق پرسپولیس با عقد قراردادی رسما به استقلال خوزستان پیوسته است. باشگاه استقلال خوزستان بعد از صعود به لیگ برتر و تعیین تکلیف نیمکت خود با انتخاب سید سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی فعالیت زیادی را برای تمدید و جذب بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی داشت. رضا دهقانی جزو آخرین خریدهای دوشنبه شب این تیم معرفی شده است.

وینگر سابق پرسپولیس رسماً به استقلال پیوست

رضا دهقانی وینگری که قبلا برای تیم سپاهان در لیگ برتر بازی می کرد و با این تیم اصفهانی به لیگ ایران آمد. سپس برای نساجی ، پرسپولیس و تراکتور و نفت مجسد سلیمان بازی کرد. حالا با توجه به عملکرد بی نظیرش توسط سید سیروس پورموسوی به این تیم دعوت شد. و با باشگاه استقلال خوزستانی رسما عقد قرارداد امضاء کرد. این بازیکن تکنیکی و چپ پای 25 ساله در فصل قبل لیگ برتر با 29 بازی در تیم نفت مسجد سلیمان حضور داشت. و توانست چهار گل به ثمر برساند. این بازیکن همچنین 4 تا پاس گل و دو پنالتی نیز در این تیم گرفت. یکی از بهترین خریدهای باشگاه استقلال خوزستان به حساب می آید. که امیدوار است در این فصل نیز گل های حساس و مهمی را برای این تیم به ثمر برساند.

استقلال خوزستان در فصل قبل در لیگ یک حضور داشت و با عملکرد بی نظیرش توانست امسال لیگ برتر را ببیند و با تیم های مطرح ایرانی مسابقه می دهد. البته این تیم قبلا سابقه بازی در لیگ برتر را داشت. تیم استقلال خوزستان در فصل ۹۵–۱۳۹۴ توانست با سرمربیگری عبدالله ویسی قهرمان لیگ برتر خلیج فارس شود. تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد. که توانست همراه با پرسپولیس لیگ شانزدهم با ۱۴ گل خورده، بهترین خط دفاع را نصیب خود کند.

mohamadnd
11 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *