سردار آزمون نامش را تغییر می دهد؟

سازمان ثبت احوال ایران یک اطلاعیه منتشر کرد تا اسم های ممنوعه برای نامگذاری تغییر نام دهند. یکی از شخصیت های مشهور ورزشی فوتبال ایران که در حال حاضر لژیونر تیم ملی به حساب می آید بنام سردار آزمون نیز اسمش در لیست اسامی ممنوعه ثبت احوال قرار دارد. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه شوید تا بدانید آیا سردار آزمون نامش را تغییر می دهد؟

 

سردار آزمون نامش را تغییر می دهد؟

به گزارش سایت ورزشی در اطلاعیه سازمان ثبت احوال آمد: استفاده از عناوین اعم از عنوان های لشکری و کشوری یا ترکیبی از اسم و عنوان مانند: ” سروان ، سرتیپ ، دکتر ، شهردار و یا سروان محمد و و شهردار علی” جزو نام‌های ممنوع هستند. بر این اساس نام سردار نیز جزو القاب نظامی حساب می آید. و اگر این قانون شامل حال نام سردار شود. باید سردار آزمون فوتبالیست معروف تیم ملی و باشگاه بایرلورکوزن آلمان نیز اسمش را تغییر دهد. اما در اطلاعیه ثبت احوال به نام سردار اشاره خاصی نشد. و از آنجا که تصریح شده عناوین لشکری جزو نام ممنوعه هستند. نام سردار نیز جزو همین دایره عناوین قرار دارد.

سردار آزمون نامش را تغییر می دهد؟

بر این اساس باید منتظر بمانیم تا سازمان ثبت احوال به طور کاملا مشخص اعلام کند. که آیا نام سردار هم از اسم های ممنوعه محسوب می شود یا خیر. در این صورت باید سردار آمزون نام خودش را بر این اساس تغییر دهد. همین باعث دستمایه شدن کاربران فضای مجازی شد. این سوال پیش آمد که آیا سردار آزمون مهاجم تیم ملی باید اسم خود را عوض کند؟ بعد از آن نیز اطلاعیه دیگری انتشار پیدا کرد و در آن عنوان شد. «تغییر اسم ها در رسانه مطرح شد. الزامی نیست و صاحبان این نام‌ها در صورت تمایل. می‌توانند درخواست خود را به سازمان ثبت احوال کشور اعلام تا مورد بررسی قرار گیرد.”

mohamadnd
12 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *