حضور سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر

سردار آزمون یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ایران است که بعد از سپاهان در لیگ روسیه شروع کرد و با عنوان آقای گلی در لیگ این کشور توانست توسط تیم بایرلورکوزن آلمان در فصل قبل جذب شود. حالا با حضور سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر به تمامی سوالات در این زمینه پاسخ داده است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

حضور سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر

حضور سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر

سردار آزمون بازیکن گنبدی آخرین بار در برنامه نود عادل فردوسی پور با موهای بلند جلو ریخته حضور یافت. و با قیافه بامزه همه را یاد کارتون فوتبالیست ها می انداخت. حالا بعد از سال ها کسب تجربه و بزرگتر شدن دوباره به برنامه محمد حسین میثاقی دعوت شد. این دیدار نکات فراوان و حواشی زیادی داشت. حضور سردار در فوتبال برتر فرصت جالب وخوشایند و شیرین با فوق ستاره فوتبال کشورمان بود که با لباس سفید و سیاه با میثاقی ست کردند. همچنین تتوهای سردار روی ساعدش نیز حسابی ممیزی صدا و سیما را زیر سوال برد. آزمون بازیکن شوخ طبع و خوش اخلاق فوتبال که عاشق اسب سواری در گنبد است. او عاشق والیبال است. و پدرش در این زمینه متخصص می باشد.

حضور سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر

آزمون در این برنامه بحث بازی ایران ولز را سیاسی کرد. و در جواب میثاقی که گفت حیف شد در بازی با ولز به تیرک دروازه خورد. گفت آره آن زمان هیچ اتفاقی هم داخل کشور نیفتاده بود و به نوعی تیکه سیاسی خودش را انداخت. حتی در بخش هایی حامی حیوانات شد. و گفت قوانین حمایت از حقوق حیوانات باید جدی گرفته شود. و در ادامه گفت گریم من در این برنامه به گونه ای است که با قانون جدید ثبت احوال اسمم را باید عوض کنم و با این قیافه به سارا آزمون بیشتر میخورم. در آخر برنامه هم از استاندار گلستان درخواست ‌کرد مجوز کنسرت آرمین، خواننده مشهور پاپ را به وی بدهند. در پایان از لینک یوتیوب می توانید مصاحبه کامل سردار آزمون را مشاهده نمایید.

mohamadnd
13 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *