حضور بنژامن مندی در سیتی بعد از تبرئه تجاوز

بنژامن مندی از چندین اتهام مرتبط به تجاوز چند زن تبرئه شد. این بازیکن در مسابقات محلی با لباس سیتی دیده شد. در ادامه سایت ورزشی با حضور بنژامن مندی در سیتی بعد از تبرئه تجاوز همراه ما باشید.

 

حضور بنژامن مندی در سیتی بعد از تبرئه تجاوز

مندی بعد از رفع اتهام تجاوز جنسی با لباس سیتی حضور یافت. برنده جام جهانی فرانسه بعد از اینکه جمعه هفته قبل توسط هیئت منصفه دادگاه چستر از اتهام تجاوز تبرئه شد. وقتش را تلف نکرد و سریعا به بازی فوتبال بازگشت. بازیکن 28 ساله سیتیزن ها روز جمعه با دوستانش جشن گرفت و در روز یکشنبه نیز در مجتمع پیتس در آردویک منچستر برای یک مسابقه با غریبه ها حاضر شد. حتی یکی از تماشاچی ها گفت: مندی آمد و از چند پسر پرسید که آیا می تواند به آنها ملحق شود؟ آنها واقعا باور نمی کردند. بازی در مقابل ستاره لیگ برتر و قهرمان جام جهانی برای او لذت بخش بود و خوشحال بودند که در پایان او با همه دست داد و برای آنها امضا می کرد.

حضور بنژامن مندی در سیتی بعد از تبرئه تجاوز

تیم منچستر سیتی در سال 2017 با قرارداد شش ساله هفته ای 100 هزار پوند ، مندی را با مبلغ 52 میلیون پوند از موناکو به خدمت گرفت. آنها او را در پایان ژوئن آزاد کردند. مدافع امید دارد که دوران حرفه ای خودش را در اروپا از سر بگیرد. حتی می تواند برای ادامه فوتبالش به عربستان برود. این بازیکن بعد از تعقیب مالیاتی به دلیل عدم پرداخت بدهی هایش و مبارزه با ورشکستگی ،شرکت خود بنام BM Sport Consulting را تعطیل کرد. در آگوست 2021 نیز برای سیتی بازی کرد. و بعد از متهم شدن در سال 2021 به دلیل ضربه مالی سنگینی که خود و سیتی حقوق او را در ماه بعد متوقف نمود. عمارت خودش را در چشایر و ماشین های لوکس و ساعت های گران قیمت به زیر قیمت بازار فروخت و ضرر سنگینی را متحمل شد.

حضور بنژامن مندی در سیتی بعد از تبرئه تجاوز

mohamadnd
19 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *