حسن یزدانی در نقش علیرضا بیرانوند

حسن یزدانی یکی از قهرمان های کشتی تیم ملی ایران می باشد که در سالهای اخیر اسمش بر سر زبان ها افتاده است و در مقابل تیلور توانست مقام قهرمانی بدست بیاورد. اما در یک صحنه جالب توجه این قهرمان کشتی آزاد کشورمان در ورزشگاه زادی دروازه بان شد. در ادامه سایت ورزشی با حسن یزدانی در نقش علیرضا بیرانوند در استادیوم آزادی با ما همراه شوید.

حسن یزدانی در نقش علیرضا بیرانوند

حسن یزدانی در نقش علیرضا بیرانوند

به گزارش سایت ورزشی ، حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در ورزشگاه آزادی در نقش دروازه بان ظاهر شد. تیم ملی کشور آزاد امروز در حالی که مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران تعطیل است و ورزشگاه آزادی نیز در حال بازسازی است به ورزشگاه رفت و تمرینات دوو میدانی را خودش انجام داد. حسن یزدانی از جمله چهره های خندان و مهربان دنیای کشتی است که در حاشیه تمریناتش درون دروازه ورزشگاه آزادی ایستاد و توپ گرفت. یزدانی ظاهرا به شغل دروازه بانی نیز علاقه دارد و می تواند یکی از دروازه بان های خوب کشورمان نیز باشد.

حسن یزدانی در نقش علیرضا بیرانوند

حسن یزدانی رسما دروازه بان شد و در حاشیه تمریناتش در ورزشگاه در دروازه قرار گرفت و برخی از توپ ها را نیز دفع کرد. همین خبر به یکی از تیترهای اصلی روزنامه های ورزشی تبدیل شده است. بر اساس گزارشات روزنامه های ورزشی نقل قولی تحت عنوان حسن یزدانی در نقش علیرضا بیرو در درون دروازه جای گرفته است. بیرانوند در گفت و گویی به دروازه بانی یزدانی واکنش نشان داده است. و گفته او می‌تواند دروازه بان خوبی شود که این موضوع به سوژه روزنامه ها بدل شد. به نظر شما آیا این کشتی گیر آزادکار کشورمان می تواند جزو دروازبان های خوب کشورمان نیز باشد؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در بخش کامنت ها درج کنید. قطعا حسن یزدانی بدن قدرتمند و ورزیده ای دارد.

mohamadnd
21 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *