همبازی لیونل مسی در باشگاه استقلال

سایت ترانسفرمارک یکی از بهترین مراجع قیمت گذاری و ارزش بازیکنان دنیای فوتبال فعالیت می کند. این وب سایت از احتمال پیوستن بازیکن تیم رم ایتالیا و ستاره آرژانتین بنام پائولو دیبالا به استقلال پرده برداشت. در ادامه سایت ورزشی با همبازی لیونل مسی در باشگاه استقلال همراه ما باشید.

 

همبازی لیونل مسی در باشگاه استقلال

به گزارش سایت ورزشی ، به روزهای پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک می شویم و تیم استقلال نیز در این فصل با کمبود بازیکن روبرو است. استقلال فعلا هنوز هیچ بازیکن مد نظر خودش را جذب نکرده است. باشگاه آبی ها تابحال قرارداد 5 بازیکن را رسمی نموده اند. فوتبالیست هایی نظیر آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، آریا برزگر، محمدرضا خالدآبادی و مهرداد محمدی از جمله این بازیکنان هستند. با این وجود آبی ها سه ستاره مورد نظر خود یعنی مهدی قائدی ، محمد محبی ، امیر حسین حسین زاده را از دست دادند و فعلا از تیم های بازنده در نقل و انتقالات هستند. حتی یاسین سلمانی نیز فعلا به استقلال نرفته است.

همبازی لیونل مسی در باشگاه استقلال

پائولو دیبالا بازیکن تیم رم ایتالیا به نقل از سایت ترانسفرمارکت احتمالا شاید به استقلال بپیوندد. این روزها بازار نقل و انتقالات تابستانی داغ است و تیم های بزرگ و کوچک دنیا به دنبال جذب بازیکن هستند. ادعاهای حضور بازیکنان مطرح دنیا در تیم های ایرانی چیز تازه ای نیست و قبلا نیز وجود داشت. همچنین این سایت چند وقت پیش ادعا کرد که پرسپولیس به دنبال جذب سادیو مانه بازیکن سنگالی بایرن مونیخ است. در تازه ترین اقدام نیز از علاقه باشگاه استقلال به دیبالا همبازی لیونل مسی پرده برداشت. گرچه به نظر می‌رسد سایت ترانسفرمارکت برای بازدید بیشتر کاربران ایرانی دست به چنین اقداماتی می‌زند! به نظر شما آیا امکان حضور این بازیکن در جمع شاگردان نکونام در تهران وجود دارد؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در بخش کامنت ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *