پوچتینو به حضور امباپه در چلسی واکنش نشان داد

پاری سن ژرمن در تلاش است امباپه را قبل از پایان قراردادش در سال 2024 بفروشد. در این پست از ورزشی به حضور امباپه در چلسی و واکنش پوچتینو سرمربی این تیم به شایعات مطرح شده پرداخت.

واکنش پوچتینو به حضور امباپه در چلسی

پیشنهاد 259 میلیون پوندی الهلال برای مهاجم فرانسوی پذیرفته شده است. چلسی به دنبال جذب امباپه است. مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی به علاقه ادعایی باشگاه به کیلیان امباپه پاسخ داد.

پاری سن ژرمن در تابستان امسال به دنبال فروش امباپه است. او به آنها اطلاع داد که قراردادش را پس از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.

تیم الهلال در لیگ برتر عربستان یک پیشنهاد تاریخی 259 میلیون پوندی برای مهاجم داشته است. پیشنهادی که PSG پذیرفته است. اگرچه او برای ترک اروپا با وجود پیشنهاد یک قرارداد پرسود، نیاز به متقاعد کردن دارد.

هرچند امباپه در نهایت تلاش می کند تا به رئال مادرید برود. اما به شدت با باشگاه‌های دیگر در سراسر اروپا مانند چلسی پیوند خورده است.

پوچتینو از سال 2020 تا 2022 با امباپه در پاریس سن ژرمن کار می‌کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی دوستانه آبی ها مقابل نیوکاسل یونایتد در مورد ارتباط چلسی با این بازیکن 24 ساله صحبت کرد.

صحبت‌های مربی آبی‌ها درباره‌ی ارتباط با امباپه و پاریس

پوچتینو گفت: من در گذشته در پاریس سن ژرمن و با کیلیان بودم. نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. “هر چیزی که شما صحبت می کنید سروصدای زیادی است. این وضعیتی است که بسیار حساس است. آنها باید در پاریس با کیلیان درست کنند. من از سمت خودمان چیزی نمی‌توانم بگویم.”

وی افزود: ما روی واقعیت خود کار می کنیم. واقعیت برای ما جور دیگری است. از طرف من چیزی برای گفتن نیست. فقط می‌توانم حمایتم را از آنها نشان دهم.

“امیدوارم آنها راه حلی برای هر دو طرف پیدا کنند. پاریس سن ژرمن باشگاهی است که من آن را دوست دارم. زیرا در آنجا بازیکن، کاپیتان و مربی بودم. با کیلیان ما رابطه بسیار خوبی ایجاد کردیم. امیدوارم آنها بتوانند بهترین راه حل را برای هر دو طرف پیدا کنند. “

چلسی ظاهرا وارد بازی پاریس سن ژرمن و امباپه نخواهد شد. آنها در حال گفتگو درباره شرایط شخصی با محمد کودوس، مهاجم آژاکس هستند.

Pooria
27 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *