شام دوستانه مسی و بکام و خانواده‌های‌شان

لیونل مسی بازیکن ستاره آرژانتینی با یک قرارداد رسمی به تیم اینترمیامی آمریکا پیوست و در تیمی قرار گرفت که مالک آن دیوید بکام بازیکن افسانه ای تیم انگلستان است. مسی و بکام دوستان خانوادگی هم شده اند و این هفته به همراه خانواده خود برای یک شام شیک و مجلسی در رستوران حضور داشتند. همچنین بوسکتس و خورخه ماس نیز به آنها پیوستند. در ادامه سایت ورزشی با شام دوستانه مسی و بکام و خانواده‌های‌شان همراه ما باشید.

شام دوستانه مسی و بکام و خانواده‌های‌شان

به گزارش سایت ورزشی ، مسی و دیوید بکام عصر پنج شنبه در یک رستوران جذاب و لاکچری میامی باهم شام خوردند. لیونل در تابستان امسال رسما به دنبال این بود که زندگی و رفاه را به خانواده خودش منتثل کند. یکی از علت های اصلی ترجیح عربستان به آمریکا همین موضوع بود و در این باره حتی گفت: من می خواهم از روزهای خود لذت بالاتری ببرم. با همان مسئولیت و تلاش برای پیروزی و آرام. این بازیکن ستاره در فلوریدا نیز غوغا بپا نمود و با ضربه ایستگاهی خیره کننده در دقیقه های آخر که به گل تبدیل شد توانست تیم مکزیکی کروس آسول را در نخستین بازی خودش شکست دهد.

شام دوستانه مسی و بکام و خانواده‌های‌شان

همچنین مسی در بازی 4-0 در برابر آتلانتا یونایتد نیز گل زد. مسی در هرجا که باشد تاثیر خودش را بر جای می گذارد. در بین رکورد فروش پیراهن و سطح بی سابقه توجه رسانه ها، نام و اسم های بزرگی از جمله لبرون جیمز، کیم کارداشیان و دی جی خالد در بین تماشاگران ویژه این بازی بودند. دیوید بکام یکی از مالک های اینترمیامی اعتراف نمود. که از این معامله شگفت زده شده است. ملی پوش اسبق انگلیس گفت: بنده اینطور فکر می کردم که همه رقبا را شکست داده ایم. تا بهترین بازیکن تاریخ را به خدمت بگیریم.

شام دوستانه مسی و بکام و خانواده‌های‌شان

حالا لیونل و دیوید در بیرون از زمین مسابقه نیز باهم دوستان صمیمی هستند و این هفته با خانواده خود غذا خوردند. دیوید بکام و همسرش ویکتوریا در کنار لیونل مسی و آنتونلا روکوزو و بقیه چهره های مهم باشگاه در این رستوران حضور داشتند. سرخیو بوسکتس نیز به همراه همسرش النا گالرا نیز و خورخه ماس مالک مشترک اینترمیامی و همسرش آلیدا در این جمع حضور داشتند.

شام دوستانه مسی و بکام و خانواده‌های‌شان

mohamadnd
30 جولای 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *