قطع ارتباط بکام با زوج پرحاشیه سلطنتی

دیوید بکام یکی از مشهورترین و محبوب ترین بازیکنان و چهره ها در کشور انگلیس می باشد که به سلطنت طلبی علاقه زیادی دارد و به شدت نیز از سمت خانواده سلطنتی حمایت می نماید. اما در جدیدترین خبرها عنوان شده است. که روابط خودش را به طور کامل با شاهزاده هری و مگان مارکل قطع نموده است. در ادامه سایت ورزشی با قطع ارتباط بکام با زوج پرحاشیه سلطنتی همراه ما باشید.

 

قطع ارتباط بکام با زوج پرحاشیه سلطنتی

به گزارش سایت ورزشی ، دیوید بکام مالک باشگاه اینترمیامی آمریکا و بازیکن سابق انگلیس سالها از دوستان نزدکی شاهزاده هری و مگان مارکل بود و ویکتوریا نیز رابطه صمیمی با این دو نفر داشته است. حتی این زوج سال 2018 در مراسم عروسی سلطنتی نیز شرکت کرده بودند. اما اتفاقات اخیر و حملات شاهزاده و مارکل بر علیه بقیه اعضای خانواده سلطنتی باعث شد که دیوید و ویکتوریا رابطه خود را با این زوج قطع نمایند. بکام یکی از طرفدارهای خانواده سلطنتی بوده و لحظات عالی را با ملکه فقید الیزابت دوم گذرانده بود. دیوید بکام آرزو می کند روزی توسط شاه چارلز سوم نیز به عنوان شوالیه شناخته گردد. اما طبیعی است که از این دو چهره فاصله بگیرد.

قطع ارتباط بکام با زوج پرحاشیه سلطنتی

حتی زمانی که دیوید بکام در کشور انگلستان حضور داشت. حتی زمانی که به آمریکا آمد نیز ارتباطش قطع نشد. اما رویدادهای مختلف اخیر که شامل خاطرات شاهزاده هری و مستندهای نتفلیکس باعث شد. که رابطه آنها با این دو زوج قطع شود. مارکل نیز قبلا یکی از دوستان صمیمی ویکتوریا بوده است. اما ویکتوریا جکسون تاجر لوازم آرایشی که در کالیفرنیا زندگی می کند. جایگزین ویکتوریا شد.

بر اساس گزارشات روزنامه میل، مستقیما به پیمان شکنی احتمالی دیوید بکام علیه زوج سلطنتی اشاره نموده است. بر اساس گزارش های مختلف خانواده بکام متهم به افشای اطلاعات به خانواده سلطنتی درباره هری و مگان مارکل بوده اند. همچنین میل ادعا نمود که بر اساس منابع موثق با بکام ارتباط داشته است. و حتی در این زمینه صحبت نموده است. آنها گفتند که مالک اینتر میامی از رفتار زوج سلطنتی خیلی عصبانی شده است. البته بعید است که روابط آنها بهتر شود.

mohamadnd
1 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *