تصاویر جدید خانه مسی در میامی

مسی بازیکن افسانه ای تیم ملی آرژانتین و اینترمیامی آمریکا حالا هفته هاست که با خانواده اش در شهر میامی فلوریدا قرار دارند. مسی چند واحد آپارتمان در شهر میامی دارد و به فکر خانه دیگری است. این روزها لیونل به همراه همسر خودش خانه های مختلفی را میبند تا یکی از آنها را برای خودشان انتخاب نمایند. در ادامه سایت ورزشی با تصاویر جدید خانه مسی در میامی همراه ما باشید.

تصاویر جدید خانه مسی در میامی

تصاویر جدید خانه مسی در میامی

به گزارش سایت ورزشی ، مسی ستاره اسبق تیم های بارسلونا و پی اس جی به همراه آنتونلا روکوزو همسرش در میامی به دنبال جستجوی خانه هستند. اسطوره 36 ساله کشور آرژانتین چند وقت قبل انتقال رایگانش به لیگ MLS و باشگاه اینتر میامی نهایی شد. اینتر میامی تیمی که مالک آن دیوید بکام است و مسی از مان شروعش در زمین در سه بازی ابتدایی در رقابت های لیگ کاپ 5 گل به ثمر رساند. اولین بازی با ضربه ایستگاهی مهار ناپذیر توانست توپ را به گوشه دروازه کروس آسول بفرستد. این بازیکن فوتبال از جمله شخصیت هایی است که به خانواده و همسرش اهمیت زیادی می دهد و به دنبال بهبود سبک زندگی اش در خارج از زمین فوتبال می باشد.او به دنبال اقامت در خانه دیگری در ایالات جنوب شرقی آمریکا است. در حال حاضر 4 آپارتمان در ساحل میامی دارد که 15 میلیون پوند ارزش دارد.

تصاویر جدید خانه مسی در میامی

نماد باشگاه بارسلونا با همسرش آنتونلا و یکی از پسرانش که پیراهن اینترمیامی با شماره ۱۰ و نام مسی را برتن کرده بود، دیده شدند. خانه ای که به لیونل نشان داده شد روی سقفش سبز بود. و به نظر می ردس پشت بام آن زمین گلف دارد. این خانه در منطقه خوب بوکا راتون قرار دارد. که یک ساعت با شمال میامی فاصله دارد. حدود 25 دقیقه زمان می برد تا از آنجا به ورزشگاه DRV PNK اینترمیامی در فورت لادردیل برسد. برنده ۷ توپ‌طلا در حالی که بعد از بررسی خانه لبخند به لب داشت همراه خانواده‌اش به ماشین بازگشت.

تصاویر جدید خانه مسی در میامی

mohamadnd
3 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *