هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

یکی از هافبک های تیم بارسلونا با یک قرارداد 3 ساله به باشگاه الاهلی عربستان پیوسته است. فوتبالیست هایی نظیر کریس رونالدو کریم بنزما از مشهورترین چهره های این لیگ هستند. در ادامه سایت ورزشی با خبر ” هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست ” همراه ما باشید.

 

هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

به گزارش سایت ورزشی ، بر اساس گزارشات روزنامه عکاظ عربستان باشگاه الاهلی با فرانک کسیه بازیکن تیم بارسلونا یک قرارداد سه ساله امضاء کرد. فرانک کِسیه هافبک سابق بارسا یکی از خریدهای جدید الاهلی عربستان است. باشگاه الاهلی به توافق نهایی با این بازیکن دست یافت و یک قرارداد سه ساله امضاء نمود تا ستاره جدید این باشگاه نیز لقب بگیرد. البته رقم قرارداد این بازیکن توسط باشگاه سعودی اعلام نشده و گزارشات روزنامه های عربی نشان می دهد که الاهلی برای نهایی نمودن این انتقال 20 میلیون یورو هزینه نمود.

هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

باشگاه الاهلی فصل قبل در لیگ دسته دوم عربستان حضور داشت. بعد از بازگشت به لیگ برتر هزینه زیادی برای جذب بازیکنان نمود و یکی از فعال ترین باشگاه ها در این زمینه بود. تیم متمول عربستانی با بازیکنان مطرحی همچون مندی از چلسی، ریاض محرز از منچستر سیتی، فیرمینو از لیورپول و آلن سن ماکسیمن از نیوکاسل قرارداد امضاء نمود. با پیوستن این بازیکن، شمار فوتبالیست های سرشناس به پنج نفر افزایش یافت.

هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

انتقال بازیکنان بزرگ اروپایی به فوتبال عربستان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ظاهرا تمامی ندارد. برخی از بازیکنان ترجیح می دهند که دوران حضور فوتبالی خود را در اروپا به پایان برسانند و به دلیل مبالغ سنگین و هنگفت راهی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شوند. کسیه هافبک ساحل عاجی بارسلونا جزو جدیدترین خریدهای لیگ عربستان توسط باشگاه الاهلی می باشد. این بازیکن به زودی در این تیم حاضر می شود و بارسلونا از این بازیکن 15 میلیون یورو سود خواهد برد. در روزهای اخیر دو باشگاه اسپانیایی و عربستانی در حال چک نمودن مدارک لازم انتقال هستند و به زودی این انتقال رسمی خواهد شد. بدین ترتیب فرانک کسیه تا سال 2026 در این باشگاه حضور خواهد داشت.

mohamadnd
7 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *