یک تبهکار خطرناک در مراسم قهرمانی ناپولی

یک تبهکار خطرناک که پلیس ایتالیا 11 سال در تعقیبش بود در مراسم قهرمانی و شادی خیابانی طرفداران باشگاه ناپولی شناسایی و دستگیر شد. در ادامه سایت ورزشی با دستگیری یک تبهکار خطرناک در مراسم قهرمانی ناپولی همراه ما باشید.

 

یک تبهکار خطرناک در مراسم قهرمانی ناپولی

به گزارش سایت ورزشی ، تیم ناپولی یکی از قدرتمندترین باشگاه ها در سری آ ایتالیا بعد از 33 سال ناکامی در لیگ این کشور توانست برای سومین بار جام قهرمانی را بدست بیاورد. ناپولی سال قبل نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی سری آ بود که با ناکامی عقب افتاد. اما خبری که در رسانه های مطرح ایتالیایی بازخورد فراوانی داشت این بود. که پلیس ایتالیا اعلام نمود یک مرد را بعد از 11 سال در تعقیب و گریز در تصاویر شادی خیابانی هواداران تیم ناپولی شناسایی و دستگیر نمود.

وینچنزو لاپورتا ۶۰ ساله مشکوک به رابطه با سازمان تبهکاری کامورا است که در شهر ناپل تشکیلات بزرگ و مخوفی دارد. او ۱۱ سال بود که متواری و مخفی زندگی می‌کرد تا این که پس از قهرمانی تیم ناپولی در تصاویر شادی هواداران این تیم در یکی از جزایر یونان مشاهده و شناسایی شد.

پلیس آگاهی ناپل می گوید: «آنچه از پشت به او خنجر زد عشقش به فوتبال و تیم ناپولی بود!»

یک تبهکار خطرناک در مراسم قهرمانی ناپولی

نحوه دستگیری متهم:

در حقیقت ماموران پلیس که یازده سال در جستجوی این تبهکار 60 ساله بوده اند. آنها از تصاویر ثبت شده این مجرم را دستگیر نمودند. این تبهکار به مدت یازده سال فراری بود اما در نهایت عشقش به فوتبال به او خیانت کرد. در بیانیه پلیس امده است:” عشق به فوتبال و باشگاه ناپولی به او خیانت کرد. تیمش قهرمان شد. در واقع شرکت در جشن قهرمانی او را وسوسه کرد.”

لاپورتا که به باند تبهکارانه “کامورا” نزدیک بود” به فرار مالیاتی و کلاهبرداری متهم است. پلیس که محل این فرد را از طریق تصاویر حضورش در جشن قهرمانی ناپولی شناسایی کرده بود، روز جمعه او را بازداشت کرد و این تبهکار تا زمان مشخص شدن حکمش در زندان خواهد ماند. این فرد قرار است که به مدت چهارده سال به زندان برود.

در حقیقت لاپورتا در زندانی که تصویرش در آن شکار شده، به عنوان آشپز فعالیت می کرد. در حقیقت او یک زندگی جدید را در یونان تشکیل داده بود و حالا دادگستری ایتالیا از دولت یونان خواسته که او را به کشور زادگاهش بفرستند.

mohamadnd
7 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *