بیزینس جدید پیام صادقیان در ترکیه

پیام صادقیان از جمله ستاره های اسبق باشگاه پرسپولیس تهران بود که جزو بازیکنان با استعداد سه دهه اخیر لیگ برتر ایران بوده است. او این روزها در کشور ترکیه قرار دارد و به شغل خرید و فروش ملک می پردازد. در ادامه سایت ورزشی با بیزینس جدید پیام صادقیان در ترکیه آشنا شوید.

 

بیزینس جدید پیام صادقیان در ترکیه

شاید هیچکس باور نمی کرد که پیام پسر مرحوم حسن صادقیان بازیکن سابق تبریز و ماشین سازی تبریز روزی بتواند در تیم بزرگ پرسپولیس ستاره شود. برخی مسئولان پرسپولیس را سرزنش کردند که این بازیکن جوان چندان موفق نخواهد شد. و یک خرید عجولانه صورت گرفته است. اما جوان تبریزی به تهران آمد. تا حسابی درخشش خودش را نشان دهد. او زمانی که ستاره درخشان اصفهان در سال 1392 بود و با قرارداد 2 ساله به قرمزهای پایتخت پیوست. اوج فوتبال پیام صادقیان در تیم پرسپولیس بود. که سبک خاصی از فوتبال و تکنیک نابش را نشان داد و همه به او لقب نیمار فوتبال ایران را دادند. البته این بازیکن کم حاشیه با خودش به همراه نداشت.

وقتی او در هفته دوم لیگ چهاردهم از محمد رضا اکبریان داور مسابقه فولاد – پرسپولیس یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. و با دست به قاضی میدان ضربه زد. یک محرومیت سه ماهه انتظارش را می کشید. البته یک ماه بعد او را بخشیدند. بعد فیلمی از او و محسن مسلمان در اردوی تیم ملی پخش شد که همه چیز یک دفعه تغییر یافت. قطعا فوتبالیستی که درگیر حواشی شود می تواند به نابودی نزدیک گردد.

حواشی برای او تمامی نداشت و در اردیبهشت 93 بعد از خط خوردن از تیم ملی برای رفتن به جام جهانی متنی نوشت: «برباعث و بانی این اتفاق لعنت»! پیامی که با واکنش کی‌روش مواجه شد تا او ضمن تمجید از استعداد صادقیان بگوید «‌پیام بازیکن مستعد و جوانی است اما هنوز زیاد مانده تا حرفه‌ای شود.» همچنین از اینستاگرام نیز استفاده درستی نداشت و از فحش و الفاظ رکیک در این صفحه برایش حسابی دردسرساز شد.

پیام صادقیان

چرا پیام صادقیان از فوتبال خداحافظی کرد

صادقیان و کی روش در تیم ملی:

کارلوس کی روش اعتقاد داشت که باید علی کریمی را از لیست جام جهانی 2014 خط بزند. در آن زمان معتقد بود که صادقیان می تواند جانشین جادوگر آسیا شود. ولی این بازیکن به حرکت ها و رفتار خودش ادامه داد و در یک بازی دوستانه تیم ملی به بالاخواهی بختیار رحمانی با بازیکن حریف درگیری ایجاد کرد و کی روش او را خط زد. کارلوس کیروش در جمع های دوستانه همیشه می گفت که این پسر استعدادش فوق العاده بالا بوده ولی رفتار مناسبی ندارد و تمرکز درستی از گفتار و کردارش نداشت. قطعا با بازی کردن در جام جهانی تیم را 10 نفره می کرد. سرنوشت این بازیکن ظاهرا با پرسپولیس گره خورد و بعد از جدایی از این باشگاه دوران افت و نزول اش استارت خورد.

پیام بعد از جدایی از قرمزهای تهران به نفت تهران ، صبا ، ماشین سازی ، عثمانلی اسپور ترکیه و سپید رود رفت. در هیچ کدام از تیم ها روزهای درخشان خود را نتوانتس تکرار نماید و قبل از محرومیت سه ماه اش در بازی با پرسپولیس و فولاد که داشت. سیر صعودی فوتبالش آغاز شد. حالا جزو استعدادهای سوخته فوتبال تبدیل شد. اما در این سال ها پیام صادقیان حواشی زیادی داشت از جمله دیدار با امیر تتلو ، حواشی اینستاگرامی و لایوهای جنجالی ، افتتاح سایت شرط بندی در تیر ماه 1398 باعث شد تا با حکم کمیته اخلاق به مدت 15 سال از فعالیت فوتبالی محروم شود و کفش هایش را آویزان کرد.

پیام گاهی در فضای مجازی دیده می شود. اما در دنیای حقیقی از فوتبال فاصله گرفت. او حالا در کشور ترکیه مشغول خرید و فروش ملک است. او در تمام رده های ملی به تیم ملی دعوت شد اما به شایستگی که می خواست نرسید، او تکمل محکم از پشت به استعدادهای خودش زد.

mohamadnd
9 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *