توقف فروش لباس امباپه | PSG لباس‌های امباپه را جمع کرد!

پاریس سن ژرمن دیگر اجازه‌ی عرضه‌ی لباس امباپه را نمی‌دهد. در این پست از ورزشی درباره‌ی توقف فروش لباس امباپه در فروشگاه‌های رسمی می‌پردازیم.

توقف فروش لباس امباپه از فروشگاه‌های رسمی پی اس جی

مهاجم فرانسوی به تمرین با بازیکنان یاغی پاریس سن ژرمن ادامه می‌دهد. در حالی که سریال بازار نقل و انتقالات همچنان در حال باز شدن است.

کیلیان امباپه پس از بازگشت پاریس سن ژرمن از تور پیش فصل آسیا به تمرین با یک تیم جایگزین ادامه داد. طبق گزارشات، این تیم شروع به حذف این بازیکن از تصاویر تبلیغاتی کرده است. همچنین دیگر پیراهن او را در فروشگاه رسمی تیم نمی‌فروشند‌.

خوشحالی امباپه در کنار یاغی‌های پاریس
خوشحالی امباپه در کنار یاغی‌های پاریس

امباپه در تمرینات خوش می‌گذراند

پی اس جی نسبت به کیلیان امباپه عصبانی است.

شاگردان لوئیز انریکه پس از تور پیش فصل ژاپن و کره جنوبی به تمرینات بازگشتند. البته با غیبت اصلی مهاجم فرانسوی که هدایت گروه یاغی‌های پاریسی را بر عهده دارد.

این مهاجم در حالی که داستان بازار نقل و انتقالات هنوز در حال تکمیل است، به تمرین با بازیکنان کنار گذاشته شده پی اس جی ادامه داد.

با قضاوت از تصاویری که توسط هم تیمی‌هایش در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، امباپه اصلا نگران آینده نزدیک خود نیست. و خوشحالی او در بالاترین حد خود است.

گروهی که با این ملی پوش فرانسوی تمرین می‌کند شامل بازیکنانی چون جورجینیو واینالدوم ، جولیان دراکسلر ، لئاندرو پاردس ، کالین داگبا ، ادوارد میشوت و عبدو دیالو است. البته آخری به نظر می رسد به لطف باشگاه به تمرینات بازگشته است.

طبق گزارش ‘RMC Sports’ ظاهرا، مدافع فرانسوی به لطف کار خود در این شهر ورزشی، باشگاه و کادر فنی را متقاعد کرده است که سازش کنند.

با لغو مجازاتش، دیالو می‌تواند پس از خروج از گروه محرومان، برای تمرین با لوئیس انریکه به تیم بازگردد.

این خود دیالو بود که در شبکه های اجتماعی خود عکسی از آخرین تمرین «یاغی‌های پاریس» در شهر ورزشی باشگاه پاریس منتشر کرد .

در این تصویر، کیلیان امباپه با وجود دوری از تیم اصلی در حال ژست و سرگرمی با دوستان تمرینی خود دیده می‌شود. گویا امباپه نگران نیست و طبق گزارشات، از تمرینات شخصی خود لذت برده و منتظر است تا آینده اش مشخص شود.

پاری سن ژرمن تصویر امباپه را از ورزشگاه خود حذف کرد

امباپه پس از اینکه اعلام کرد قصد ندارد قرارداد جدیدی امضا کند و به جای آن می خواهد تیم را به عنوان بازیکن آزاد سال آینده ترک کند، باشگاه PSG را شوکه کرد.

آخرین گزارش ها از پاریس حاکی از آنست که تیم تصویر مهاجم را از ورزشگاه پارک دو پرنس حذف کرده است.

فروشگاه تیم نیز فروش پیراهن “7” او را متوقف کرده است.

شایعات انتقال این بازیکن 24 ساله به رئال مادرید در چند هفته اخیر جدی‌تر می‌شود. زیرا پاری سن ژرمن نمی خواهد در صورت عدم موافقت با انتقال این بازیکن، بیش از 200 میلیون دلار از دست بدهد.

رئال مادرید چند سالی است که می‌خواهد این مهاجم تار را به خدمت بگیرد. این تیم معتقد است که او جایگزین مناسبی برای کریم بنزما خواهد بود که در پایان این فصل از تیم جدا شد.

Pooria
10 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *