مصدومیت محمد کریمی

کاپیتان سپاهان خانه نشین شد

طبق گزارش ورزشی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به دلیل مصدومیت سه چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

اگرچه پیروزی 3 بر 1 برابر تراکتور برای سپاهانی‌ها یک شب شیرین را در افتتاحیه لیگ برتر رقم زد، اما یک اتفاق کام آنها را تلخ کرد و آن هم مصدومیت محمد کریمی بود، که در فصل جدید با بازوبند کاپیتان برای طلایی‌پوشان اصفهانی به میدان می‌رود و مورایس حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های او برای نظم دادن به بازی تیمش باز کرده است.

با این بازیکن گفتگویی درباره آخرین شرایط آسیب دیدگی‌اش و همینطور شرایط سپاهان داشتیم، که در ادامه می‌‍‌خوانید.

مصدومیت محمد کریمی

مصدومیت محمد کریمی
مصدومیت محمد کریمی

پس از مصدومیت مقابل تراکتور از زمین بلند نشدی و با برانکارد زمین را ترک کردی، که این موضوع حسابی سپاهانی‌ها و همینطور علاقمندان به فوتبال را نگران کرد.
محمد کریمی- صحنه‌ای که مصدوم شدم، یک لحظه صدایی از کشاله‌ام آمد. خودم متوجه شدم که مشکلی ایجاد شده و به همین دلیل دیگر سعی نکردم از زمین بلند شوم تا روی پاهایم فشار بیاورم. می‌دانستم کشیدگی ایجاد شده و صبر کردم تا برانکارد برسد و مصدومیتم تشدید نشود.

پس از طی کردن مراحل درمانی در دو سه روز اخیر از آخرین شرایط مصدومیتت بگو.
محمد کریمی- ابتدا ام آر آی گرفتم و در حال حاضر مراحل درمانی را پیگیری می‌کنم. فیزیوتراپی و استخر و …

به امید خدا چه زمانی برای مسابقات آماده می‌شوی؟
محمد کریمی- خب چیزی که دکتر به من گفته چیزی حدود 3 الی 4 هفته. البته باز هم بستگی به کیفیت درمانی و نظر دکتر دارد.

الان با مصدومیت شما و اضافه نشدن برایان دابو که قرار است به خط میانی سپاهان اضافه شود، به نظرت آیا سپاهان در بازی‌های آینده با مشکل مواجه نمی‌شود؟
محمد کریمی- نمی‌دانم تا چند حد نظر من درست است، اما بازیکنان خیلی خوبی داریم و به امید خدا می‌توانند از پس کار بربیایند.

ضمن آرزوی سلامتی هر چه سریعتر برای شما، بد نیست نگاهی هم به پیش فصل سپاهان داشته باشیم. پیش فصل برای‌تان چطور سپری شد؟
محمد کریمی- اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و چند بازی دوستانه انجام دادیم که بازی‌های خیلی خوبی بود. شرایط برای تیم خیلی خوب پیش رفت. بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شدند که بازیکنان بسیار با کیفیتی هستند. رفته رفته در حال هماهنگ‌تر شدن هستیم. در هفته اول هم مقابل تراکتور فکر می‌کنم تیم برتر میدان بودیم. 3 گل زدیم و به نظرم می‌توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم.

واقعا شروع فوق ‌العاده‌ای مقابل یکی از تیم‌های مدعی این فصل داشتید. تصور می‌کردید که بتوانید به راحتی این تیم را شکست بدهید؟
محمد کریمی- بله. در تمریناتی که انجام دادیم، تیم فوتبال تراکتور را آنالیز کرده بودیم. ما یک برتری دیگر هم نسبت به تراکتور داشتیم و شاکله اصلی تیم سال گذشته حفظ شد. اگر دقت کرده باشید، ما کلا دو تغییر نسبت به تیم سال گذشته داشتیم ( رضا اسدی و رضا شکاری دو بازیکن جدید سپاهان در ترکیب 11 نفره دیدار برابر تراکتور در مقایسه با نفرات فصل گذشته بودند). هماهنگ‌‎تر بودیم. تراکتور را خوب آنالیز کرده بودیم. تمریناتی که انجام دادیم خوب جواب داد و روی همان کارهای تمرینی هم به گل رسیدیم.

برسیم به موضوع مهم کاپیتانی خود در این فصل. از لیگ هفدهم که به سپاهان پیوستی و به عنوان پدیده و بهترین پاسور مسابقات معرفی شدی، به ششمین فصل زندگی‌ات با سپاهان رسیده‌‎ای و البته در سال ششم و در 27 سالگی که سن زیادی هم نیست، مسئولیتی که داری با بستن بازوبند کاپیتانی بیشتر هم شده است.
محمد کریمی- بله فصل ششمی است که در سپاهان حضور دارم. کاپیتانی تیم بزرگی مثل سپاهان، آن هم در این سن باعث افتخار من است. ولی خیلی مسئولیت سنگینی است. مسئولیتم را خیلی بیشتر می‌کند؛ هم نسبت به نمایشی که باید در زمین مسابقه از خودت ارائه بدهی و همیشه باید سرحال باشی؛ هواداران و باشگاه هم انتظار زیادی از تو به عنوان کاپیتان تیم دارند. در کل مسئولیت بسیار سنگینی است.

سال گذشته خیلی میلی‌متری قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کردید. رقابت امسال را چطور می‌بینی؟
محمد کریمی- امسال نسبت به سال قبل به نظرم شرایط بهتری داریم. به خاطر تجربه‌ای که داریم؛ هم خود بازیکنان تیم و هم کادر فنی نسبت به لیگ ایران و شرایط سپاهان شناخت بسیار بهتری دارند. فکر می‌کنم شرایط بهتری داریم. باید از اشتباهات سال گذشته درس بگیریم، تا بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

sajjad
14 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *