رانجلو یانگا در راه استقلال

تیم استقلال تهران فصل قبل شرایط چندان جالبی نداشت و در این فصل امیدوار است بتواند با خرید بازیکنان نامدار و تکنیکی با هدایت نکونام عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. در هفته قبل آبی ها در مقابل صنعت نفت گلزنی های فراوانی انجام دادند. در ادامه سایت ورزشی با مهاجم جدید هلندی رانجلو یانگا در راه استقلال همراه ما باشید.

 

رانجلو یانگا در راه استقلال

به گزارش سایت ورزشی ، از زمان انتخاب نکونام به عنوان سرمربی جدید آبی ها، بارها در مصاحبه خودش عنوان کرد که به دنبال جذب یک یا چند بازیکن خارجی است. قبلا نکونام لیست مورد نظرش را تحویل داد. اما هر دو مدیر عامل اسبق هیچ کدام از نفرات مورد نظر سرمربی را جذب نکردند. اما در این بین یک اتفاق عجیب رخ داد و یک بازیکن خارجی چند روزی است که در تهران حضور دارد. یانگا برای حضور در تیم آبی ها با مدیر عامل به توافق دست یافت. اما این مهاجم 31 ساله جزو انتخاب های کادر فنی نیست. علی خطیر شخصا با او صحبت کرد. چنین اتفاقاتی باعث اختلاف بین سرمربی و مدیر عامل تیم می شود.

نکونام در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت به این موضوع اشاره کرد و گفت: واقعیتش خبری در این باره ندارم.اگر یک بازیکن مورد تاییدم بود درخواست می دادم. بازیکن را نمی‌شناسم و چیزی که در موردش اطلاعی ندارم، نمی‌توانم صحبت کنم. با پیگیری های صورت گرفته ظاهرا یانگا چند روز در ایران حضور دارد. جواد نکونام به مدیریت باشگاه اعلام کرد که بازیکنان خارجی که مد نظر خودش بوده در برنامه های تاکتیکی اش جای دارند. از آنجایی که شناخت کاملی از بازیکن مهاجم کلوژ رومانی ندارد، اصلا تضمین نمی کند که این بازیکن می تواند برای استقلال سودمند باشد!

۲ بازیکن خارجی در راه استقلال

رانجلو یانگا در راه استقلال

تکلیف رانجلو یانکا مشخص خواهد شد؟

ظاهرا قرار است به زودی یک نشست بین علی خطیر و جواد نکونام برگزار گردد و تکلیف رانجلو یانگا نیز تا فردا مشخص شود. سرمربی تیم استقلال دنبال جذب بازیکنان خارجی مورد نظر خودش است. در یک جلسه با حضور اعضای کادر فنی به وضعیت یانگا بررسی می کنند. اگر نکونام همچنان تمایل به جذب مهاجم هلندی الاصل نداشته باشد. این فوتبالیست فردا شب ایران را ترک می کند و پروژه حضورش در استقلال بسته خواهد شد. البته این مسائل به خروجی نشست سرمربی و مدیر عامل آبی ها بستگی دارد. اما با پیگیری های صورت گرفته آقای نکونام دنیال جذب بازیکنانی نظیر تورس است.

رانجلو یانگا متولد کشور هلند و هم اکنون نیز همبازی یورگن لوکادیا بازیکن سابق پرسپولیس در تیم ملی کوراسائو می باشد. بازیکنی با قد 192 سانتی متر در فصل قبل برای تیم باشگاه کلوژ رومانی بازی کرد. در 47 مسابقه توانست 12 گل بزند و 2 بار نیز پاس گل داده است. سابقه بازی در 10 تیم مختلف را نیز در کارنامه اش دارد. حتی برای رده های پایه تیم ملی هلند بازی کرد.

mohamadnd
15 آگوست 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *