تیکه بیرانوند به مهدی ترابی

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و گلر مشهور باشگاه پرسپولیس تهران دیشب در یک برنامه تلویزیونی دسبت به افشاگری زد و صحبت های بی پرده ای را بیان داشت. در ادامه سایت ورزشی با تیکه بیرانوند به مهدی ترابی همراه ما باشید و درباره این موضوع اطلاعات بدست آورید.

تیکه بیرانوند به مهدی ترابی

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم پرسپولیس دیشب در یک مصاحبه تلویزیونی صحبت هایی راجب فسخ قرارداد خودش و حضور در تیم استقلال سخنانی را مطرح نمود. علی بیرو گفت: ما در پرسپولیس بازیکنانی داشته ایم که 90 درصد از تیم پول گرفته بودند اما قرارداد خود را فسخ کردند و از این باشگاه رفتند. اما من در مجموع چند سال 5 یا 6 میلیارد تومان هم نگرفتم. زمانی که من دروازه بان تیم آنتورپ بلژیک شدم نیز 700 هزار دلار برای تیم پرسپولیس درآمدزایی داشته ام. این سخنان سوء برداشت زیادی از آن شد و در فضای مجازی حسابی سروصدا کرد. برخی ادعا کردند که خطاب این حرف ها مهدی ترابی بازیکن معروف و تکنیکی باشگاه بود که با وجود دریافت 90 درصد از مبلغ قرارداد خودش، با تیم فسخ نمود و به باشگاه العرفی قطر رفت.

تیکه بیرانوند به مهدی ترابی

علیرضا بیرانوند در پایان فصل لیگ برتر گمانه زنی های زیادی مطرح شد. که به تیم استقلال خواهد رفت و حتی موضوع به طور جدی پیش رفت. و قرارداد نیز در حال امضاء شدن بود که در ادامه علی بیرو ترجیح داد در پرسپولیس باقی بماند. اما در مصاحبه دیشب خودش نسبت به برخی از بازیکنان و مسئولان باشگاه گلایه هایی داشت. او اعتقاد دارد که تیم بزرگ پرسپولیس حرمت دارد و نباید به دلیل مسائل مالی آن را کنار بگذاریم و فقط به فکر خودمان باشیم. ظاهرا در سال های اخیر بحث مسائل مالی هنگفت در فوتبال باعث شد. تا علاقه مندی به تیم ها کنار رود و بیشتر بازیکنان به فکر منفعت مالی باشند.

mohamadnd
27 سپتامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *