جانشین رضا درویش در پرسپولیس کیست؟

رضا درویش مدیر عامل تیم پرسپولیس تهران می باشد که در سال اخیر عملکرد موفقی تیمش در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال ایران داشت و توانست در کنار دو جام، قهرمان سوپر جام نیز شود. اما خبرهایی به گوش می رسد که این مدیرعامل نیز از سمت خودش به زودی کنار می رود. در ادامه سایت ورزشی با جانشین رضا درویش در پرسپولیس کیست؟ همراه شوید.

 

جانشین رضا درویش در پرسپولیس کیست؟

به گزارش سایت ورزشی ، بر اساس اتفاقات اخیر که رضا درویش و دخترش به دیدار رونالدو رفتند و باعث تضعیف تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شدند، وزیر ورزش حسابی از دست درویش عصبانی است. ظاهرا جدایی این مدیرعامل خیلی زودتر از اینها اتفاق می افتد. مدیرعاملی که عملکرد موفقی در تیم محبوب پرسپولیس تهران داشت ، اما باید به زودی صندلی ریاست خود را به شخص دیگری دهد. حتی این موضوع در مصاحبه دیشب علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر نیز مطرح شد. او در بخش هایی از صحبت هایش به صورت تلویحی اعلام نمود که رضا درویش در آستانه برکناری پرسپولیس است.

علیرضا بیرانوند شماره یک باشگاه پرسپولیس دیشب در برنامه فوتبال برتر بیان داشت: «بنده از وزارت ورزش خواهش دارم با مدیرعامل پرسپولیس و استقلال قرارداد پنج ساله ببندید که وقت داشته باشد و برنامه‌ریزی کند. شما فقط یک کسی را می‌آورید که باشد، حالا او فردا با پست دو فن پیج که بالای ۲۵۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشد، برکنار می‌شود». ظاهرا هنوز شخصی که جانشین آقای درویش می شود نیز مشخص نشده است.

جانشین رضا درویش در پرسپولیس کیست؟

رضا درویش از چه زمانی مدیر عامل پرسپولیس شد؟

رضا درویش از دی ماه 1400 به عنوان مدیر عامل جدید پرسپولیس منصوب شد. او برخلاف دیگر مدیران قبلی باشگاه در 5 سال اخیر نتوانست قهرمانی با پرسپولیس بدست بیاورد تا عملکرد مثبت در این خصوص نداشته باشد. هر چند در فصل نقل و انتقالات موفق شد بازیکنان مد نظر کادر فنی را به باشگاه پرسپولیس بیاورد. در صورت جدایی رضا درویش و سرپرست آن شهریاری در پرسپولیس یا باید موانع قانونی برای مدیرعامل شدن رئیس فعلی هیات مدیره برداشته شود. یا اینکه زمان انتخاب مدیر عامل جدید امور در اختیار شهریاری باشد. ظاهرا خبرهایی رسیده که در داخل پرسپولیس مربیان و بازیکنان در جریان این برکناری قرار خواهند داشت. باید ببینیم که وزیر ورزش و جوانان تصمیم نهایی خودش را در این زمینه کی اتخاذ می کند؟

mohamadnd
27 سپتامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *