حذف آخرین بوکسور ایران در هانگژو

تیم بوکس ایران نیز امسال در بازی های آسیایی با عملکرد ضعیف حذف شد. ایمان رمضانپور در یک چهارم وزن 92+ کیلوگرم بوکس در مسابقات آسیای هانگژو در مقابل نارندر از کشور هند با نتیجه 5-0 شکست خورد. در ادامه سایت ورزشی با حذف آخرین بوکسور ایران در هانگژو همراه ما باشید.

 

حذف آخرین بوکسور ایران در هانگژو

به گزارش سایت ورزشی ، تیم ملی بوکس ایران نیز در مسابقات هانگژو چین حاضر شد. رمضانپور در وزن بالای 92 کیلوگرم در مقابل یک حریف هندی شکست خورد. رمضان پور در اولین بازی خودش مقابل حریف کره جنوبی به برتری دست یافت. در مرحله یک چهارم نهایی با نارندز هندی روبرو شد. با شروع راند دوم و سوم اما بوکسور هندی با تجربه بالاتر توانست برتری خودش را به این بوکسور ایرانی دیکته نماید. در نهایت در پایان راند 3 موفق شد نماینده کشورمان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

حذف آخرین بوکسور ایران در هانگژو

نارندر هندی با پیروزی در این دیدار علاوه بر صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. ایمان بعد از شکست در مقابل حریف هندوستانی و حذف از مسابقات بوکس به شدت ناراحتی خودش را بروز داد. او به خبرنگاران گفت که اصلا شرایط مناسب و خوبی ندارد و اصلا این شکست را باور ندارد.

حذف آخرین بوکسور ایران در هانگژو

بسته شدن پرونده بوکس ایران در بازی‌های آسیایی بدون مدال

در ادامه رقابت های بوکس بازی های آسیایی 2022 هانگژو ، رمضان پور آخرین نماینده باقی مانده ایران بر روی رینگ قرار گرفت و در مقابل حریف هندی با شکست روبرو شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. بوکسور ایرانی با رای داوران بازنده این رقابت ها اعلام شد. بدین ترتیب دست بوکس ایران از مدال بازی های آسیایی کوتاه ماند. تیم ملی بوکس ایران با ترکیب علی حبیبی‌نژاد، دانیال شه‌بخش، سید شاهین موسوی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور در این رقابت‌ها حاضر شده بود که همگی از رسیدن به مدال بازماندند. این رقابت‌ها نخستین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود که ایرانی‌ها در کسب سهمیه نیز ناکام بودند.

mohamadnd
1 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *