گل اول انگلیس به ایتالیا توسط هری کین

تیم ملی انگلیس در مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2024 در مقابل ایتالیا به پیروزی دست پیدا کرد. هری کین از روی نقطه پنالتی گل اول این تیم را در برابر ایتالیایی ها به ثمر رساندند. در ادامه سایت ورزشی با گل اول انگلیس به ایتالیا توسط هری کین همراه ما باشید.

 

گل اول انگلیس به ایتالیا توسط هری کین

به گزارش سایت ورزشی ، مرحله مقدماتی یورو 2024 با برگزاری هفت مسابقه از سه گروه دنبال شد. در مهمترین این مسابقات ایتالیا با انگلیس روبرو شد که سه شیرها توانستند نتیجه را 3 بر صفر به نفع خود پایان دهند. در دیگر بازی این گروه نیز اوکراین در مقابل مالت 3-1 پیروز شد. انگلیس در حالی به عنوان تیم صدرنشین پا به این مسابقه گذاشت که با کسب تنها یک امتیاز جواز حضور در مسابقات یورو را بدست می آورد. در سمت دیگر ایتالیا با یک بازی کمتر نسبت به اوکراین با امتیاز برابر و به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار دارد. برای اینکه ایتالیایی ها بتوانند صعود بدون اما اگر داشته باشند، در این بازی باید حتما پیروز می شدند.

گل اول انگلیس به ایتالیا توسط هری کین

این مسابقه در ابتدا با برتری مالکیت توپ سه شیرها همراه شد و تیم از حضور هوادارانش در ومبلی برخوردار بود. توپ و میدان در دقیقه های نخست مسابقه در اختیار انگلیس بود. برخلاف جریان بازی ایتالیا توانست گل اول را در دقیقه 15 وارد دروازه نماید و تیم برتر باشد. گل روی پاس دیدنی دی لورنزو و ضربه مهارنشدنی اسکاماکا به ثمر رسید. در این صحنه پیکفورد کاری از پیش نبرد و حساب کار 1-0 به نفع ایتالیا شد.

گل اول انگلیس به ایتالیا توسط هری کین

گل اول سه شیرها به ایتالیا!

بعد از دریافت گل اول ،انگلیس حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام داد و در چند صحنه موقعیت بدست آورد. در نهایت نیز در دقیقه 30 جود بلینگام به سمت دروازه ایتالیا رفت تا موقعیت گلزنی داشته باشد، اما دی لورنزو با تکل او را نقش بر زمین نمود تا پنالتی به نفع انگلیس بدست بیاید. هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی برخلاف حرکت دوناروما توپ را درون دروازه کرد تا نتیجه 1-1 شود. در دقیقه پایانی نیمه اول نیز اودوگی این شانس را بدست آورد تا گل دوم ایتالیا را به ثمر برساند اما واکنش پیکفورد مانع از گلزنی شد تا نتیجه در پایان نیمه اول 1-1 مساوی شود.
mohamadnd
18 اکتبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *